Hehe. Jeg ser ikke på serier på TV, ligger nok mye derJeg er vel en av de få her inne som Sher det virker det som![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe. Jeg ser ikke på serier på TV, ligger nok mye derJeg er vel en av de få her inne som Sher det virker det som![]()
Har du virkelig lyst til at vi skal komme med forslag nå etter barns sengetid?Jeg GLEDER meg til vi finner nytt sted å flytte til ... Er så lei naboer som starter å banke nå -.- det er ikke lov og hva i søren skal de begynne å banke for nå når de kan banke på andre tider av døgnet?! -.-
Ja kom med detHar du virkelig lyst til at vi skal komme med forslag nå etter barns sengetid?
Her var det karamell puddingUnger lagt og mannen sendt på butikken for å kjøpe sjokoladepudding. *cravings*![]()
Jeg har akkurat vært på butikken og kjøpt salt kjeks og chips.Unger lagt og mannen sendt på butikken for å kjøpe sjokoladepudding. *cravings*![]()
Er alt for godtHer var det karamell puddingomg det var så godt!!! Sikkelig barndomsminner igår
![]()
Har de også små barn?Ja kom med det
Natalia brå våkner jo av hamring. Greit nå holdt de på 10 min men å herregud jeg blir irritert ... Og det verste de nekter for at det er de -.-
Huff. Migrene er noe drit!! Har det heldigvis ikke så ofte.Jeg har akkurat vært på butikken og kjøpt salt kjeks og chips.
Får alltid cravings etter noe salt etter dager med migrene
Det har jeg aldri liktHer var det karamell puddingomg det var så godt!!! Sikkelig barndomsminner igår
![]()
Så bra, hva får han?
Periodevis har jeg det i en viss grad hver eneste dag dog sjeldent så ille som i dagHuff. Migrene er noe drit!! Har det heldigvis ikke så ofte.
Er du mye plaget med migrene?
Han kan klare seg selvJa! Helt utrolig. Må vel gi han noen men her nå da. ..![]()
Ha ha kos dereMannen satt pepsi max på bordet. Hvor kom den fra? :O No ska me kosa oss![]()
Hehe..Han får ny metalldetektorhaha
Hva har du kjøpt?
Ha ha du er smartNy metalldetektorså kan han komme seg ut litt.. Jeg trenger alenetid!!
haha
Misunner deg ikke!! Sender over en god klemPeriodevis har jeg det i en viss grad hver eneste dag dog sjeldent så ille som i dag