Skravletråd Mars!

Jeg tror kanskje ikke jeg har sett siden jeg traff mannen egentlig, skal vi se, det er sånn femten år det... Har det holdt på så lenge??
Har vel holdt på i nesten 20 år nå ja..

Da fant vi ikke skikkelig svar før hun var over året. Denne gangen var vi litt mer på og startet tidligere. Hadde noen låsninger og tåler ikke kumelk. Så har blitt mye bedre enn det var:)
Nå tror jeg hun har vondt etter jeg var syk, har jo selv vondt i magen:(
Heldigvis har jeg fått spist ganske greit i dag, så nå håper jeg det går seg til :)
Godt dere fikk startet tidligere nå da

Fant dette:
-------
I Nord-Trøndelag brukes ordtaket "Når lykken er god griser galten",
altså at hanngrisen får unger. Uttrykket brukes når man forbløffende uventet har hatt hell med seg,
eller man satser på noe som man aldeles ikke forventer skal lykkes.

Det kan jo hende "griseflaks" har opphav i dette uttrykket.
------------

Nei hva skal man bruke i steden.
Flaks, heldig, født med en sølvskje i munnen ++++
Må jo bli noe slikt :P

Det er godt det da. Så kan du slappe av
Ja

Eller. I det minste ha kapasitet til å ta meg av lille. Som har sovet lite og er trøtt, men fyller en bleie hver gang jeg ammer så hun finner ikke roen til å sove

Med graviditeten?
Hehe, Joda bekkenet er som alltid. Vondt. Blør neseblod hver dag og blir fulgt med pga blødersykdommen,har ikke kastet opp siden mandag da,hurra :)
Skal på ul den 17 for å se om prinsessen,får ekstra oppfølging pga sykdommen.

Hehe, Joda bekkenet er som alltid. Vondt. Blør neseblod hver dag og blir fulgt med pga blødersykdommen,har ikke kastet opp siden mandag da,hurra :)
Skal på ul den 17 for å se om prinsessen,får ekstra oppfølging pga sykdommen.
Hurra for dager uten oppkast!
Dumme bekken som er vondt

Nei og nei!! Da hadde jeg krevd ny servering ;)
Han overdrev ekstremt når jeg sa stor bolle :p og skjeen herregud er jo salat bestikk :p

ImageUploadedByBV Forum1456943564.158387.jpg
Spiser kvelds i sengen idag :p latskap lenge leve !!

Back
Topp