Datt ut av den serien for to år sidenSer på hotell Cæsar jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Datt ut av den serien for to år sidenSer på hotell Cæsar jeg
Har vært plaget mye meg magen, men veldig ille nå i dagÅ nei uff da. Stakkars lille
Bare lill?Men bare lill ikke sant???
Vil helst ha deg mest i live
Hvorfor det?Å huff da
Satser på det og at hun er klar for litt mat når hun våknerSøvn hjelper jo litt på![]()
Lenge siden jeg så på den..Datt ut av den serien for to år siden![]()
Hvis vi skal kalle det for noe annet enn griseflaks eller heldiggris ( vi må jo bare innrømme at du har rett om at den stakkars grisen slett ikke er heldig) hva skal vi si i stedet???På grisen mener du?
Uff da , ikke gøy når de er sånnHar vært plaget mye meg magen, men veldig ille nå i dag
Håper hun får sovet litt nå![]()
Jeg sa. Jeg spiser lite nå men ofte, så han burde jo skjønt at jeg ville ha mat etterpåHan tenkte vel at det var bedre at han spiste den enn at den ble hevet...
Men du har rett, han bør lage mat til deg, hva hadde dere opprinnelig?
Jeg bomma. Treninga til mannen er ikke før åtte. Det er noe med at det er vinter og inne og da litt andre tider. Bonus, da legger han de store mens jeg sitter og ammer.Lykke til med detHer er det ingenting som skjer på onsdager, det er deilig med en fridag i uken
Veldig vant med det fra sist gang også, men hadde jo et lite håp om at det skulle være bedre denne gangen.Uff da , ikke gøy når de er sånn
To? Jeg falt av for... Ti år siden?Datt ut av den serien for to år siden![]()
Det er godt det da. Så kan du slappe avJeg bomma. Treninga til mannen er ikke før åtte. Det er noe med at det er vinter og inne og da litt andre tider. Bonus, da legger han de store mens jeg sitter og ammer.
Å var forrige sånn ogsåVeldig vant med det fra sist gang også, men hadde jo et lite håp om at det skulle være bedre denne gangen.
Hehe. Kan ikke gi eksakt tall da jeg ikke husker. Men når jeg tenker over det sa har jeg ikke sett på det siden før guttene ble født så er jo faktisk mer enn 7-8 år sidenTo? Jeg falt av for... Ti år siden?
Da fant vi ikke skikkelig svar før hun var over året. Denne gangen var vi litt mer på og startet tidligere. Hadde noen låsninger og tåler ikke kumelk. Så har blitt mye bedre enn det varÅ var forrige sånn også![]()
Jeg tror kanskje ikke jeg har sett siden jeg traff mannen egentlig, skal vi se, det er sånn femten år det... Har det holdt på så lenge??Hehe. Kan ikke gi eksakt tall da jeg ikke husker. Men når jeg tenker over det sa har jeg ikke sett på det siden før guttene ble født så er jo faktisk mer enn 7-8 år siden![]()
Deilig med en dupp?Sovnet i 20 min jeg.
Fant dette:Hvis vi skal kalle det for noe annet enn griseflaks eller heldiggris ( vi må jo bare innrømme at du har rett om at den stakkars grisen slett ikke er heldig) hva skal vi si i stedet???![]()
Snart slutt på tv nå . Kun netttv snartJeg tror kanskje ikke jeg har sett siden jeg traff mannen egentlig, skal vi se, det er sånn femten år det... Har det holdt på så lenge??