Tips til treg mage❤️

Linnsi86

Glad i forumet
Hallaien:-)
Sliter dere med treg mage?
Hva med å dele tips?
For meg fungerer det med svisker og tur/aktivitet..Hehe.. Men det går fremdeles litt tregt...

Slitt mye med det den siste mnd. Her funker sjokolademelk :P

Jeg drikker 2 til 3 liter om dagene nå og kan ikke se at det har noen effekt på den forbaska trege magen min.☺tror jeg bare må spise 2 kiwi om morningen.. sist følte jeg det hjalp☺☺☺

Ingen av de klassiske kjerringrådene (linfrø, svisker,kaffe,kiwi...) har funket på meg. Men jeg har funnet ut at masse vann og regelmessige joggeturer har god effekt for min del. Det var en periode jeg ikke fikk løpt noe særlig, og da merket jeg stor forskjell!

Slitt mye med det den siste mnd. Her funker sjokolademelk :p

Hehe. Sjokoldemelk fungerer her også. Men mistenker at jeg reagere på noe ved den. For får skikkelig mageknip og er vertfall fire fem ganger på do etterpå :rolleyes: er jo ikke noe i sjokolademelk som i utgangspunkter skulle hjelpe mot treg mage.

Hehe. Sjokoldemelk fungerer her også. Men mistenker at jeg reagere på noe ved den. For får skikkelig mageknip og er vertfall fire fem ganger på do etterpå :rolleyes: er jo ikke noe i sjokolademelk som i utgangspunkter skulle hjelpe mot treg mage.
Hehehehe ;)

Dere som får effekt av sjokolade melk, drikker dere melk til vanlig?

Prøvde sviske yoghurt i dag. Helt Ok smak,så får vi vente på resulter..Hehe.. Tur og vann fungerer bra om dagen. Litt rart å være kry over nr 2 resultat på do,men sånn er det altså blitt..tihi

Back
Topp