Badetøy

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Jeg skal begynne på gravidsvømming pga bekkenet. Noen som har tips til hvor jeg kan kjøpe badetøy? Har ikke tenkt å legge store summer i det.. Og bør man kjøpe størrelsen man vanligvis er?

Kjøpte på Cubus... Gikk opp en str siden det egentlig ikke er for gravide. Men var en modell med folder på magen

Trenger egentlig nytt badetøy selv... Puppene velter snart ut, men har tenkt at det ikke syns under vann :p

Trenger egentlig nytt badetøy selv... Puppene velter snart ut, men har tenkt at det ikke syns under vann :p

Hehe mine har begynt å vokse de også.. Jeg har brystinnlegg, så er ganske fornøyd.
De har aldri sett påklistret ut, heldigvis. Men nå er de finere ;)

Hehe mine har begynt å vokse de også.. Jeg har brystinnlegg, så er ganske fornøyd.
De har aldri sett påklistret ut, heldigvis. Men nå er de finere ;)

Helt topp det :D Har det selv, men ingen ser at jeg har silikon. Tenker en del på at jeg kommer til å føle at de er små senere, fordi de er giga nå. Venner meg fort til størrelser altså :p

Helt topp det :D Har det selv, men ingen ser at jeg har silikon. Tenker en del på at jeg kommer til å føle at de er små senere, fordi de er giga nå. Venner meg fort til størrelser altså :p

Ingen ser det her heller. Akkurat som det burde være, i mine øyne ;) Blir spennende å se hvordan de ender opp, hehe

Ja, veldig spent selv jeg. Blir vel til at de må fikses på etter de to-tre barna jeg planlegger ;)

Hehe jeg har hatt mine i 10 år, så må vel skifte de snart uansett, så får se om jeg kan overtale mannen til fler før den tid :p

Ville bare gått i vanlige butikker og prøvd modeller med litt støtte. Og kanskje en størrelse eller to opp fra hva du normalt kjøper.

Jeg svømmer og bruker foreløpig min vanlige badedrakt.

Hehe jeg har hatt mine i 10 år, så må vel skifte de snart uansett, så får se om jeg kan overtale mannen til fler før den tid :p

Hehe! Hatt mine i 5 år, så rekker i hvertfall ikke tre før de egentlig skal byttes. Men gidder ikke å bytte før jeg stenger babyfabrikken.

Min venninne opererte seg nylig, de var det livstidsgaranti på

Ville bare gått i vanlige butikker og prøvd modeller med litt støtte. Og kanskje en størrelse eller to opp fra hva du normalt kjøper.

Jeg svømmer og bruker foreløpig min vanlige badedrakt.

Får gå litt rundt å se hva jeg finner. Ikke akkurat sesong for badetøy nå..

Hehe! Hatt mine i 5 år, så rekker i hvertfall ikke tre før de egentlig skal byttes. Men gidder ikke å bytte før jeg stenger babyfabrikken.

Min venninne opererte seg nylig, de var det livstidsgaranti på

Hehe blir nok bare ikke fler her uansett, men får vente med å skifte de forde ;)

Livstidsgaranti faktisk, dette nymotens greiene vettu :p Så deilig å tenke på at man kanskje bare trenger én opera til bare!

Hehe blir nok bare ikke fler her uansett, men får vente med å skifte de forde ;)

Livstidsgaranti faktisk, dette nymotens greiene vettu :p Så deilig å tenke på at man kanskje bare trenger én opera til bare!

Skal definitivt ha silikon når jeg er 80 også... ;)

Haha tror nok det blir vanlig med pupper som heller peker oppover enn nedover på gamlehjemmet :p
Om mine blir mindre etter nestemann så må jeg vurdere å fylle på..
:-P
Mini i utgangspunktet, etter 2 barn, flat..
Hva blir det neste? at de går innover? :-P

Om mine blir mindre etter nestemann så må jeg vurdere å fylle på..
:-P
Mini i utgangspunktet, etter 2 barn, flat..
Hva blir det neste? at de går innover? :-P

Haha :p Fyll på. Er kjempefornøyd. Venninnen min hadde en diagnose på at hun nesten ikke hadde brystvev, til og med hennes ser naturlige ut.

Haha :p Meget fornuftig. Det blir vel til glede for begge, selv om det ikke er sosialt akseptert å si.

Greien her at han er ingen puppemann...
Synd å si det..
Altså, han syntes jo pupper er knall, men han sier at han ikke har behov for at jeg fikser på det..

Men, etter nr 3 så kan det jo være at det behovet melder seg, kun skinn igjen og det har dratt langt sørover :-P

Back
Topp