Begynnte å sirte ca et min før instruktøren sa at dagens svømming var over men han er den yngste og vi har hatt en veldig lang dagVar nok deilig ja
Ble han lei!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Begynnte å sirte ca et min før instruktøren sa at dagens svømming var over men han er den yngste og vi har hatt en veldig lang dagVar nok deilig ja
Ble han lei!?
Du klarer hvertfall 50 innlegg , det tar du på ti minutter detJa tro jeg har ca 30 innlegg idagså får bare fortsette, så jeg har noen i reserve
![]()
Oooh....løper for å seVinnere trukket![]()
Ikke glatt herHvertfall når det er så glatt som det er ute nå.
Kan liksom ikke gå en tur heller uten å risikere livet..
Ja tro jeg har ca 30 innlegg idagså får bare fortsette, så jeg har noen i reserve
![]()
He he det er enkle de barna innimellomFjernkontroll er gode å tygge på, samme med ledningermen han er ganske fornøyd når jeg kommer med en skje som han kan bite på da
![]()
Hva skal drikkes?Blir så bra.drikken er klar
![]()
Du vant ikke kjæreOooh....løper for å se![]()
Ha ha se der ja. Lur du altså

He he det er enkle de barna innimellom
Jeg er trøtt tror jeg for jeg leste klønete vakkerIkke glatt her
Men får ikke gått tur når jeg har så klønete vakter som 09-18![]()
Nei å det er i grunn godt det er sånnJa det skal ikke alltid så mye til![]()
Du klarer hvertfall 50 innlegg , det tar du på ti minutter det

Ha ha er det ingen som gjør det?Ja jeg synes ofte det selv også. Synd ingen setter pris på min genialitet.![]()
De ble gjennomført like etter jeg skrev det. Og 20.000 skritt idagLykke til med detspreka!
Ikke når soverommet er 30 kvmHøres da veldig trangt ut![]()
Ja huff. VirkeligJeg burde dusje! Men fysj for et tiltak
Nei altså 20 til for du hadde 3050 på ti min?
Skjønner jeg skulle fulgt bedre med i touch assa![]()
Svaret er skravletråderKan noen forklare hvordan de får til å skrive sånn 100-130 innlegg om dagen??
Jeg vil være med på å vinne det Storksakveska men 30 innlegg dagen virker uovekommelig![]()
Kommer seg vel der. Tilslutt elsker han derBabysvømming jeg er frelst. Men lillegutt hadde begrennsing på hvor lenge han skulle bli dytta rundt i vannet
Kom på at min mann er jo borte to kvelder i uka, så da fikk jeg ikke så dårlih samvittighet likevelMin jobber mye på kveldene så da slipper jeg dårlig samvittighet