Syns jo det, det går bare litt sakte i kveldTrodde du syntes det var koselig å skravle jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns jo det, det går bare litt sakte i kveldTrodde du syntes det var koselig å skravle jeg![]()
Da må dere få litt solImorgen skal vi på babytreff, så da skal vi ut tidlig. Håpr på sol da![]()
Jeg har kjørt forbi den noen ganger den siste tiden, og det er en slik dyr en..Oi, skummelt!![]()
Jo takk, sliter mest med eldstemann vi ogsåHan pleier å være veldig grei når det kommer til legging.
Verre med eldsten
Overtid er slitsomt.Endelig kan jeg slappe av etter 4 timer overtid på jobb. Gjeeeesp.
Du har selvfølgelig helt rettDet er det.
Ordet keivhendt kommer av at tidligere ble det sett på som ikke bra å være venstrehendt, man var keiv, det var noe galt med en..
Er samme bakgrunn for det ordet som at homofile senere ble kalt skeive som også er negativt ladet...
Sånn bare for å kverulere litt![]()
Goood kveld ja
Sofaen er god!
Sover din enda, tror ikke eldsten gjør det endaJo takk, sliter mest med eldstemann vi også![]()
Det håper jeg ogsåLitt...
Håper jeg blir bra til i morgen
Så gøy når de trives med hverandreJa og de er gode lekekamerater også![]()
Så lenge du benevner deg selv så går det greitDu har selvfølgelig helt rett
Så korttenkt av meg....kan man si korttenkt?!![]()
Nei du gjør jo ikke detMen nå pleier jeg heller ikke å være her så lite som jeg har vært her denne måneden heller
Tenker jeg må komme meg til legen snart for å få ordentlig medisiner..Det håper jeg også![]()
Da er det deilig med litt hvileEndelig kan jeg slappe av etter 4 timer overtid på jobb. Gjeeeesp.
Er tilbake på jobb vet du..Nei du gjør jo ikke det![]()
Synes det var greit med liv her idag jegSyns jo det, det går bare litt sakte i kveld
Da er det deilig med litt hvile![]()
Hell i uhell kanskjeJeg har kjørt forbi den noen ganger den siste tiden, og det er en slik dyr en..
Er bare litt vanskelig å finne parkering der
Er bedre enn det har vært på en stund, men det er saktere enn hva det er på gode dager.Synes det var greit med liv her idag jeg![]()
Både ja og nei, de har fryktelig mye fintHell i uhell kanskje![]()