Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har hatt samme opplevelse med frøkna mi. Hun begynte helt ut av det blå og brekke seg. Kjempe skummelt! Skjedd flere ganger så ringte helsesøster som sa jeg skulle ta hun med til legen som så på henne (sikkert for å berolige meg).. Legen fant ingenting som skulle tyde på at det var noe skumle greier. Trolig bare luft. Det gir seg med en gang jeg får løftet hun opp. Har vært "borte" hele helgen, men hun brakk sg igjen i dag. Like ubehagelig hver gang![]()
Min gjør også dette.. Drit ekkeltblir jo så redd det skal skje midt på natta og jeg ikke våkner
Noen dager er verre enn andre ser det ut som..
Ammer dere som opplever dette eller gir dere mme?
Ja vet. Blir livredd jeg :-/
Ammer her ! fikk time på helsestasjonen i morgen. Ringte i sta. De sa at hvis magesekken var veldig full så var det vanlig at de brakk Seg.. Men hvordan vite når babyen har fått nok da? Tydeligvis spiser hun jo For mye.. Hmm.
Veldig ekkelt!
Nei, kommer ikke opp noe.. Like redd hver gang for at hun ikke får puste.. Men jeg har spurt på barsel og fått lege til å sjekke henne, så kan ikke gjøre annet enn å tro at det er normalt nå. Men jeg følger så klart med hele tiden og tar henne opp hver gang jeg ser det skjer. Håper det er noe som blir gradvis mer og mer borte..Jaa det er skikkelig ekkelt. Hun kan ligge å sove også plutselig brekker hun seg som bare det. Men kommer ikke opp noe? Kommer det opp noe hos deg?
Men min kan brekke seg enda det er 3 timer siden hun har spist.. Da vil jo ikke magesekken være full?
Nei, kommer ikke opp noe.. Like redd hver gang for at hun ikke får puste.. Men jeg har spurt på barsel og fått lege til å sjekke henne, så kan ikke gjøre annet enn å tro at det er normalt nå. Men jeg følger så klart med hele tiden og tar henne opp hver gang jeg ser det skjer. Håper det er noe som blir gradvis mer og mer borte..
Jeg ammer, men bruker skjold da hun ikke klarer å suge seg fast i mine brystknopper (fir småMin gjør også dette.. Drit ekkeltblir jo så redd det skal skje midt på natta og jeg ikke våkner
Noen dager er verre enn andre ser det ut som..
Ammer dere som opplever dette eller gir dere mme?
Gjør det!Ja samme her :-( Får høre med de litt på helsestasjonen i morgen![]()
Gjør det!gjerne oppdater her om de kommer med noe annet som kan være greit å følge med på
![]()
Ja det gjør min og ! Tenkte ikke på det :-0 Får høre med de i morgen !