Barnehage! ?!?

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Hva har dere valgt å gjøre..!? Fristen er jo i dag O.o Vi har jo ikke personnr. Eller noe på han. Eller venter dere til beste år?

Varierer ikke det litt fra sted til sted? I Oslo hvor jeg bor har jeg fått inntrykk av at det er like greit å søke løpende opptak 3-4 mnd før man vil ha plass.

Venter til neste år. Har pass innad i familien det halvåret. Var sånn med første også. :)

Venter med å søke. Har fått beskjed i fra bhg at det alltid er plass, det kommer kun an på antall ansatte. Så om de får beskjed i god tid, så er det nok plass.

Dere som har søkt, jeg prøvde å søke nå men har jo ikke noe personnummer... Så den gikk ikke igjennom :( tenkte å søke fra februar ettersom vi mulig planlegger 2tette og da er perm uten lønn dårlig løsning...

Vi satser på b.hage august 2017. Har veldig lyst til å ha vesle hjemme til hun er halvannet år. Planlegger for ulønnet perm (delt mellom meg og pappa'n) på vårparten neste år, så nå må vi bare spare penger... ;)

Jeg har søkt. Fant personnr på jenta vår på altinn. :) (da vi skulle melde inn navn). På søknaden om barnehageplass sto det for øvrig at man kunne krysse av om man ikke hatt fått personnr. :)

Dere som har søkt, jeg prøvde å søke nå men har jo ikke noe personnummer... Så den gikk ikke igjennom :( tenkte å søke fra februar ettersom vi mulig planlegger 2tette og da er perm uten lønn dårlig løsning...
Kryss av at du ikke har fått personnummer :-)

Vi har søkt, så får vi se om vi får plass. Ønsker fra februar 2017. Snakket med storebrors BHG og de skulle prøve så godt de kunne :-)

Dere som søker nå, betaler dere for plassen fra august eller hvordan blir det? :)
Vet ikke enda:-) Forhåpentligvis ikke. Men det må vi bli enig med BHG om. Storebror går der så de forsøker å få inn alle søsken.

Vi skal ikke søke før neste år, da vi ikke skal ha start før i august 17 :)

Start aug 2017, så tar jeg storebror på snart 3 ut av Bhg å blir hjemme me d begge to frem til da.

Vi vurderer litt å prøve oss på to tette nå, men det er vel ikke det lureste sjakktrekket nå som jeg har ordna ulønnet permisjon, lurt å være etterpåklok

Back
Topp