Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sååå bra. Heier på deg10. dag overtid, og ser endelig ut som at kroppen forstår at noe skal skje. Mye murringer de siste par dagene, og noe jeg er ganske sikker på var tegningsblødning idag... Ikke sikkert det skjer noe mer, men kroppen holder nok på å iallefall modnes frem til induseringen i morgen!
Kan fort bli mars baby på oss jaSiste dag,selveste skuddårsdagen!
Hvor mange er vi igjen?
Jeg er her fortsatt,5 dager på overtid og det ser ikke ut for at det blir noe skuddårsbarn her!
Lykke til på sykehuset!!Her er jeg fortsatt like gravid. Dag 6 på overtid. Null nada ingen tegn på at noe skal skje.
Har desverre fått tilbake hudkløen (reagerer på hormoner). Så nå ser jeg oppskrapa ut på mage å rygg. Bliiir gaaaal snart
Kontroll på sykehuset i dag. Blir godt å se mini på ul ivertfall![]()
![]()
Lykke til du også. Hold meg gjerne oppdatert. Er så spent på dine vegneLykke til på sykehuset!!
Spent på å se om det skjer noe mer her idag eller ikke, men tar uansett den modningen jeg kan få!![]()
Skal gjøre det, du og!Lykke til du også. Hold meg gjerne oppdatert. Er så spent på dine vegne![]()
![]()
10. dag overtid, og ser endelig ut som at kroppen forstår at noe skal skje. Mye murringer de siste par dagene, og noe jeg er ganske sikker på var tegningsblødning idag... Ikke sikkert det skjer noe mer, men kroppen holder nok på å iallefall modnes frem til induseringen i morgen!
Kan fort bli mars baby på oss jaDet hadde jeg ikke tenkt så mye over før jeg gikk over terminen nå
Skal du på kontroll på sykehuset snart?
Jaaaa, selvfølgelig. Er vist kommet litt i en overtidståke her nåHaha,nei jeg hadde heller ikke tenkt så mye over det
Jeg bor jo på sykehuset i påvente av fødsel pga lang reisevei,skal på overtidskontroll i morgen!
Ser du skal idag? Spent på utfallet![]()
Jaaaa, selvfølgelig. Er vist kommet litt i en overtidståke her nåBlir spennende med kontroll i morgen da
. Lykke til![]()
Ja blir spennende i dag. Gleder meg til å se å høre at mini har det bra i magen, forhåpentligvis, å veien videre. Greit å ha en plan å se fram til hvis han ikke kommer av seg selv![]()
Skal gjøre det, du og!![]()
Er her enda.. Riene dabbet av igjen pga epiduralen. Så får vi se om det blir skuddårsbarn eller ikke..![]()
Kl 12.10 virderer de åpningen igjen. Så for de drypp viss det ikke har vært nok utviklingDe gir ikke drypp da??![]()
Kl 12.10 virderer de åpningen igjen. Så for de drypp viss det ikke har vært nok utvikling![]()
Jepp.Var du på overtidskontroll på Sørlandet Sykehus?![]()