Opprop 29 februar

Frk86

Flørter med forumet
Siste dag,selveste skuddårsdagen!

Hvor mange er vi igjen? :)

Jeg er her fortsatt,5 dager på overtid og det ser ikke ut for at det blir noe skuddårsbarn her!

10. dag overtid, og ser endelig ut som at kroppen forstår at noe skal skje. Mye murringer de siste par dagene, og noe jeg er ganske sikker på var tegningsblødning idag... Ikke sikkert det skjer noe mer, men kroppen holder nok på å iallefall modnes frem til induseringen i morgen!

10. dag overtid, og ser endelig ut som at kroppen forstår at noe skal skje. Mye murringer de siste par dagene, og noe jeg er ganske sikker på var tegningsblødning idag... Ikke sikkert det skjer noe mer, men kroppen holder nok på å iallefall modnes frem til induseringen i morgen!
Sååå bra. Heier på deg :) :)

Her er jeg fortsatt like gravid. Dag 6 på overtid. Null nada ingen tegn på at noe skal skje.

Har desverre fått tilbake hudkløen (reagerer på hormoner). Så nå ser jeg oppskrapa ut på mage å rygg. Bliiir gaaaal snart :p

Kontroll på sykehuset i dag. Blir godt å se mini på ul ivertfall :) :)

Siste dag,selveste skuddårsdagen!

Hvor mange er vi igjen? :)

Jeg er her fortsatt,5 dager på overtid og det ser ikke ut for at det blir noe skuddårsbarn her!
Kan fort bli mars baby på oss ja :) Det hadde jeg ikke tenkt så mye over før jeg gikk over terminen nå :p

Skal du på kontroll på sykehuset snart?

Her er jeg fortsatt like gravid. Dag 6 på overtid. Null nada ingen tegn på at noe skal skje.

Har desverre fått tilbake hudkløen (reagerer på hormoner). Så nå ser jeg oppskrapa ut på mage å rygg. Bliiir gaaaal snart :p

Kontroll på sykehuset i dag. Blir godt å se mini på ul ivertfall :) :)
Lykke til på sykehuset!!
Spent på å se om det skjer noe mer her idag eller ikke, men tar uansett den modningen jeg kan få! :)

Åh så bra!! :D Jeg har trua på at det skjer av seg selv i natt da så slipper du indusering i morgen :) Har hørt et par stykker som det har skjedd med nemlig ;)

Lykke til uansett!:)

Kan fort bli mars baby på oss ja :) Det hadde jeg ikke tenkt så mye over før jeg gikk over terminen nå :p

Skal du på kontroll på sykehuset snart?

Haha,nei jeg hadde heller ikke tenkt så mye over det :P

Jeg bor jo på sykehuset i påvente av fødsel pga lang reisevei,skal på overtidskontroll i morgen! :)

Ser du skal idag? Spent på utfallet :)

Haha,nei jeg hadde heller ikke tenkt så mye over det :p

Jeg bor jo på sykehuset i påvente av fødsel pga lang reisevei,skal på overtidskontroll i morgen! :)

Ser du skal idag? Spent på utfallet :)
Jaaaa, selvfølgelig. Er vist kommet litt i en overtidståke her nå :) Blir spennende med kontroll i morgen da
. Lykke til :)

Ja blir spennende i dag. Gleder meg til å se å høre at mini har det bra i magen, forhåpentligvis, å veien videre. Greit å ha en plan å se fram til hvis han ikke kommer av seg selv :)

Jaaaa, selvfølgelig. Er vist kommet litt i en overtidståke her nå :) Blir spennende med kontroll i morgen da
. Lykke til :)

Ja blir spennende i dag. Gleder meg til å se å høre at mini har det bra i magen, forhåpentligvis, å veien videre. Greit å ha en plan å se fram til hvis han ikke kommer av seg selv :)

Ja sitter nok med samme følelse som deg,greit å ha noe håndfast å se frem til hvis hun ikke kommer ut av seg selv :P

Jordmora sa her om dagen at hun trodde nok at hvis hun har det bra i magen på kontroll i morgen så blir det nok igangsetting på fredag/neste mandag.. Ser for meg at jeg kommer til å snakke for fredag siden vi bikker til uke 42 på søndag! :/

Er her enda.. Riene dabbet av igjen pga epiduralen. Så får vi se om det blir skuddårsbarn eller ikke.. :)

Så spennende !!! Heia heia til dere alle ❤️ Gleder meg til oppdateringer og bilder av nyfødte nurk ! :-)

Termin i dag, men blir nok overtid.. vært hos legen min til siste svangerskapskontroll i dag, ba om stripping så får vi se om det hjelper :) Hadde 1 cm åpning, uten at det skal ha noe å si visstnok. Bestilt modningsakupunktur til torsdagen. Her skal alt prøves hehe:)

Back
Topp