Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse god bedring til deg.
Kom over denne historien for litt siden, og holdt på å knekke sammen i latter:
-----------------------
En dag skulle mamma ut et ærend. Pappa skulle passe på meg imens.
Jeg var kanskje 2 og et halvt år gammel og hadde akkurat blitt bedre etter en liten ulykke. Mens jeg var skadet hadde noen gitt meg et «te-sett» i bli bedre gave.
På den tiden var det min favorittleke.
Pappa satt i stuen og var fullstendig oppslukt av dagsrevyen.
Jeg gikk inn i stuen og tilbød han en kopp med te (som bare var vann). Etter flere kopper med te og masse ros fra pappa om at teen var utrolig god, kom mamma hjem.
Min far ba henne vente i stuen for å se på meg komme med te til ham.
Han synes det var «det søteste i hele verden». Min mor ventet, og kort tid senere kom jeg nedover gangen med en kopp te i hendene. Hun så på mens han drakk opp.
Så sier hun (som bare en mor kan vite):
«Har det falt deg inn at det eneste stedet hun er høy nok til å få tak i vann fra, er toalettet?»
----------------------------
Masse god bedring til deg.
Kom over denne historien for litt siden, og holdt på å knekke sammen i latter:
-----------------------
En dag skulle mamma ut et ærend. Pappa skulle passe på meg imens.
Jeg var kanskje 2 og et halvt år gammel og hadde akkurat blitt bedre etter en liten ulykke. Mens jeg var skadet hadde noen gitt meg et «te-sett» i bli bedre gave.
På den tiden var det min favorittleke.
Pappa satt i stuen og var fullstendig oppslukt av dagsrevyen.
Jeg gikk inn i stuen og tilbød han en kopp med te (som bare var vann). Etter flere kopper med te og masse ros fra pappa om at teen var utrolig god, kom mamma hjem.
Min far ba henne vente i stuen for å se på meg komme med te til ham.
Han synes det var «det søteste i hele verden». Min mor ventet, og kort tid senere kom jeg nedover gangen med en kopp te i hendene. Hun så på mens han drakk opp.
Så sier hun (som bare en mor kan vite):
«Har det falt deg inn at det eneste stedet hun er høy nok til å få tak i vann fra, er toalettet?»
----------------------------
Hahahahahaha!! Denne er som skapt for hvordan beskrive tvillingene i huset

Hahaha, stakkars så pinligGod bedring!!
har en god en om hva tremenningen min klarte for en stund siden.
hun parkerte bilen sin i en veldig bratt bakke. Dobbeltsjekka at håndbrekket var dratt skikkelig til, går ut av bilen å låser. Så ser hun at bilen ved siden av plutselig kommer trillende nedover. Hyggelig som hun er spretter hun ut i veien og stanser bilen. Hun ser en mann kommer gående og roper på han om han kan komme å hjelpe for hun er ikke så sterk. Han ser litt rart på henne og bare går videre. Da ser hun opp og ser en forskrekka dame sitte inni bilen som hun "holder". Dette var altså en tesla og damen inni skulle kjøre avsted. Tremenningen min var sikker på at den trillet avgårde for den var jo så stille![]()
God bedring håper alt står bedre til nå![]()
Takk for tips. Har Viaplay fra før, så den skal få kjørt seg litt i dag. Tips til en grei komedie som jeg ikke trenger følge så godt med på? Er litt surrete i odet av medisinene.http://www.sunnyskyz.com/blog/240/20-Jokes-Only-Very-Smart-People-Will-Understand
Har ikke så mye morsomt å dele, men et tips:
1 mnd gratis streaming på Viaplay.no kan kanskje hjelpe litt på kjedsomheten?
God bedring! <3
Godt å høre ar formen er bedreTakk. Ble hasteoperert i gårkveld og da hadde jeg det ikke så greit, men i dag er formen mye bedre så jeg har fått lov å dra hjem, men må til legesjekk hver dag til uken...