Hvor skal dere?Det blir veldig deilig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor skal dere?Det blir veldig deilig![]()
Ds er det ekstra gøyJa var nesten innstilt på at vi fikk 2. eller 3je valget da førstevalget vårt er en veldig populær barnehage og det så og si bare er barnefamilier her
Vi skal til kielHvor skal dere?
Ja, det ble lurt altoppslukende da, så måtte ha en pause. Nå er jeg ikke den som spiller noe vanligvisOj så lenge siden ja
TakkFortsatt god bedring
Så gøy! Med ferga?Vi skal til kiel
Var sånn her ogsåJa, det ble lurt altoppslukende da, så måtte ha en pause. Nå er jeg ikke den som spiller noe vanligvis
Det er koselig daTakkligger i armkroken å ser tv
Yes første gang for kengubarnetSå gøy! Med ferga?
Det er gøy da, også litt hjernetrim trenger jeg når jeg går her alene på dageneVar sånn her også
Ja, hun er heldigvis ei skikkelig kosejente, enda mer når hun er syk ♡Det er koselig da![]()
Det blir stas. Dere drar i dag?Yes første gang for kengubarnet
Greit tidsfordrivDet er gøy da, også litt hjernetrim trenger jeg når jeg går her alene på dagene
Nei i morgenDet blir stas. Dere drar i dag?
Min er også sånn som liker å kose heldigvisJa, hun er heldigvis ei skikkelig kosejente, enda mer når hun er syk ♡
Denne gangen hadde vi konkurranse fra mandag-fredag. Kam ha helga eller en dag ogsåShitt, det virker så uoppnåelig for meg
Men går dere på gjennomsnitt eller per dag?
Vokser fort.Vi må handle klær til Jnesten alt er forlite
haha. Oops.
Så skal vi en tur innom svigermor![]()
Hva med dere?
Ja han har alltid vært slik:-/. Har gått en 40 min tur nå, med alle bakkene her vi bor så er det det jeg orket idag med tanke på at jeg skal på jobb i morges også. Han sover enda og håper han sover ihvertfall 45 min til. Han sovnet heldigvis fort på turen.Her har han første dupp i senga si, åsså nummer to ute i vogna somregel
Hender han har en liten til på ettermiddagen..da må jeg også rulle..
Kjipt når de våkner når vogna stopper da![]()
Ja er detDs er det ekstra gøy![]()
Har fått noen skritt du daJa han har alltid vært slik:-/. Har gått en 40 min tur nå, med alle bakkene her vi bor så er det det jeg orket idag med tanke på at jeg skal på jobb i morges også. Han sover enda og håper han sover ihvertfall 45 min til. Han sovnet heldigvis fort på turen.