Ultralyd i Oslo, Austad diagnostikk

Alketa

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
❤ Juliskattene 2018 ❤
August 2018
Hei
Jeg har egentlig bestilt 12 ukers ultralyd et annet sted og tenkte å ta 3D der også. Så kom jeg over denne klinikken, noen som har brukt denne? Fikk nesten lyst til å ta en ekstra tidlig kikk også, ser det er mange som gjør det så må innrømme at det frister litt....
http://austaddiagnostikk.no/ultralyd-for-gravide-oslo/

Noen som har vært her og har erfaringer?

Hei
Jeg har egentlig bestilt 12 ukers ultralyd et annet sted og tenkte å ta 3D der også. Så kom jeg over denne klinikken, noen som har brukt denne? Fikk nesten lyst til å ta en ekstra tidlig kikk også, ser det er mange som gjør det så må innrømme at det frister litt....
http://austaddiagnostikk.no/ultralyd-for-gravide-oslo/

Noen som har vært her og har erfaringer?
Hmm.. Det fikk jeg lyst til også! Spent om noen har erfaringer derfra :)

Det har jeg lyst til også! Har egentlig bestilt tidlig ultralyd på Oslo city legesenter, men må si at den "gravidpakken" med tre ultralyder som man kan sette sammen selv (f.eks to tidlige og en 3D) når og hvordan man vil, til 1000 kroner fristet veldig! I motsetning til de 1200 kr jeg egentlig skal betale for én :P

Ja, frister veldig - men får litt følelse av at hun kanskje ikke er så dreven i forhold til diagnostikk. Tenker at det kanskje ikke er så farlig med UL før uke 11 og 3D ultralyd. Men på den rundt 12 uker ønsker jeg noen som kan faget sitt godt...

Jeg ser nå at dette er introduksjonspris og det ser ut som om det nettopp har åpnet. Men jeg kom tilfeldigvis over to som var der nå i januar, og de skrev begge to at de var kjempefornøyde og anbefalte veldig å gå dit. Tror nok jeg bestiller der :)

Jeg ser nå at dette er introduksjonspris og det ser ut som om det nettopp har åpnet. Men jeg kom tilfeldigvis over to som var der nå i januar, og de skrev begge to at de var kjempefornøyde og anbefalte veldig å gå dit. Tror nok jeg bestiller der :)
Samme her :)

Oi, så bra tilbud!
Dette fikk jeg veldig lyst til å benytte meg av:)
Takk for tips:D

Hentet fra siden

"Tove Johnsen er utdannet sykepleier og var ferdig med videreutdannelse til jordmor ved Høgskolen i Tromsø i 1997. Hun tok siden siden ett-årig videreutdanning innen ultralyddiagnostikk i Trondheim ved NTNU i 2009. Siden dette har hun jobbet ved Fødeavdelingen ved UNN og Fødestua i Midt-Troms."

Så tror nok hun er ganske dreven på dette her :)

Si gjerne i fra når du har fått noen indikasjon på hvor lenge det tar å få time der da!
Jeg sendte de en mail i dag, og har fått time neste mandag allerede :)

Jeg sendte de en mail i dag, og har fått time neste mandag allerede :)
Jeg fikk også svar på mail i dag og kunne få neste uke. Men da er jeg bare 6 uker, så jeg tok det et par uker senere. Ser at flere har opplevd å ikke se eller høre noe fordi det er litt tidlig, og da tror jeg at jeg kommer til å bli ganske redd :P

Back
Topp