Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er formen? Hva gjør dere?
Jeg har jo alltid vært aktiv/trent regelmessig, kun tatt hensyn til bekkenløsningen.
MEEEEEEN nå er jeg helt tom. Null energi. Normalt?
Har ikke orket tanken på bevegelse på flere dager.....
2 dager på overtid her.....
Så kjedelig. Skjønner godt at det ikke er noe trivelig å være alene. Håper det starter snart slik at samboeren din kan komme.1 dag på overtid her
Jeg er på sykehuset alene,har vært her siden søndagskveld. Måtte reise hit da pga lang reisevei. Samboer kan ikke sitte her å "vente" sammen med meg,det blir dyrt i lengden med 400,- natta pluss å null inntekt for han de dagene
Såe,min dag går til å stå opp,spise alle måltider til de oppsatte tidene her på sykehuset,gå tur i håp om at det skal få noe i gang,se på tv,lese blad/bok og sove..
Formen er forsåvidt grei,men har mye vann i kroppen så det er litt tungt nå.. Psykisk er det litt tungt å sitte alene på en ukjent plass å vente på det uvisse (1 gangsfødende)..
Vet ikke om det er normalt å bli tom for energi på slutten,men tror sikkert det psykiske å spiller inn,at man er lei å vil komme i mål?:/ Er nå i allefall det jeg tenker..
Får håpe du slipper å vente så mye lenger da! Krysser fingrene for deg![]()

Tenker på deg. Håper virkelig det skjer noe snart for din del, eller at du får hjelp i morgen. Jeg har heldigvis ikke følt meg sånn tom på lenge. Men er bare så redd for at ting går saktere av at jeg ligger på sofaen å spiser dritt.Jeg har hatt minimalt med energi hele svangerskapet. Har ikke kunnet gjort noe egentlig. Nå har jeg hatt null energi i mange uker allerede. Formen er ikke tilstede, alt er bare ork. Prøver å slappe av og sove - som egentlig er det eneste jeg kan gjøre, men har vondt i kroppen, så får egentlig ikke gjort det heller. Ser ikke for meg at jeg skal ha energi nok til å føde-og hvertfall ikke til tiden etterpå.
Så flink du er som klarer å komme deg ut. Jeg sitter som steinet i sofaen. Samboeren tar hundene for tiden.På bunn her og. Har prøvd å gå en liten tur hver dag været og føret har tillatt det, men blir kortere og sjeldnere. Idag skal jeg gå ettermiddagstur, bare fordi jeg holder på å få brakkesyke.
Sliter med bekken og rygg, i tillegg til alle andre gravidplager. Må gå med pingvinskritt, og ser generelt dritteit ut.![]()
Haha! Genialt svar! Mente nok at det er vanlig å isolere seg og samle opp litt krefter før fødsel tenker jeg.Så flink du er som klarer å komme deg ut. Jeg sitter som steinet i sofaen. Samboeren tar hundene for tiden.
Nå må våre små komme snart. Å håper jo virkelig for din del som har gått så lenge over at det skjer noe snart....
Prøvde forresten å spørre jm om d var normalt å gå fra topptur i skogen på søndag til å ikke orke en dritt på tirsdag. Det eneste svaret jeg fikk var at "elefanten gikk å gjemte seg å ville være alene når fødselen nærmet seg". Jeg bare "jahaaa". Ble ikke stort klokere på det svaret for å si det sånn![]()
Haha. Føler meg som en elefant uansett. Så den var nok passendeHaha! Genialt svar! Mente nok at det er vanlig å isolere seg og samle opp litt krefter før fødsel tenker jeg.
Ja, som sagt, det blir ikke lange turer. Men når det er vindstille og skinnende sol, så må jeg liksom få litt frisk luft iallefall. Snakk om kanskje 2000 skritt.men gjør godt for sjela.
Huff. Det høres tungt ut! Sender deg varme tanker!1 dag på overtid her
Jeg er på sykehuset alene,har vært her siden søndagskveld. Måtte reise hit da pga lang reisevei. Samboer kan ikke sitte her å "vente" sammen med meg,det blir dyrt i lengden med 400,- natta pluss å null inntekt for han de dagene![]()
Såe,min dag går til å stå opp,spise alle måltider til de oppsatte tidene her på sykehuset,gå tur i håp om at det skal få noe i gang,se på tv,lese blad/bok og sove..
Formen er forsåvidt grei,men har mye vann i kroppen så det er litt tungt nå.. Psykisk er det litt tungt å sitte alene på en ukjent plass å vente på det uvisse (1 gangsfødende)..
Vet ikke om det er normalt å bli tom for energi på slutten,men tror sikkert det psykiske å spiller inn,at man er lei å vil komme i mål?:/ Er nå i allefall det jeg tenker..
Får håpe du slipper å vente så mye lenger da! Krysser fingrene for deg![]()
Er det jeg også tenker, 2000 skritt er bedre enn ingenting. Som er alternativet.Haha. Føler meg som en elefant uansett. Så den var nok passende
2000 skritt er bedre enn vannrett stilling på sofaen.
Jeg får prøve på ny i morgen igjen, å kanskje senke forventningene om topptur litt. Kanskje d går bedre da.
Nå ligger jeg i badekaret å øver meg på vannfødsel![]()
Det er vell der problemet mitt ligger. Aaaalt for høye forventninger, som bare ender i tull nå på slutten.Er det jeg også tenker, 2000 skritt er bedre enn ingenting. Som er alternativet.har skrudd ned målet på fitbiten fra 10.000 til 5000 skritt om dagen, men heller sjelden jeg klarer det.
Ååh, badekar hørtes skjønt ut, kanskje jeg skal tappe i et bad selv i kveld!
Så kjedelig. Skjønner godt at det ikke er noe trivelig å være alene. Håper det starter snart slik at samboeren din kan komme.
Jeg også tror det er psykisk egentlig. Etter terminen sa det full stopp. Nå ligger jeg på sofaen og spiser junk. Veeeeldig ulikt meg.
Du må ha lykke til. Håper du har den lille i armene snart![]()
Huff. Det høres tungt ut! Sender deg varme tanker!
Koster det 400 for barnefar per natt??
400 kr var veeldig dyrtTakk <3
Jepp,400,- pr natt uansett om det er hotellsykehus eller på barsel etter fødsel.. Trodde dette var normalt?
Vi betalte 200 på det gamle sykehuset i Fredrikstad. På det nye nå var det gratis. Var overrasket!Takk <3
Jepp,400,- pr natt uansett om det er hotellsykehus eller på barsel etter fødsel.. Trodde dette var normalt?
Takk for detJa,har blitt litt mye sjokolade her etter at jeg ble aleneLagde meg somregel fruktsalat hjemme når jeg var fysen på no godt,men her går det jo ikke!!
Får håpe det alle sier om at kiloene raser av når man begynner å amme stemmer
![]()
Lykke til til deg også og krysser fingrene for ag du også snart får din lille ut snart!![]()

400 kr var veeldig dyrtEr det alle måltider inkludert?
Vi betalte 200 på det gamle sykehuset i Fredrikstad. På det nye nå var det gratis. Var overrasket!