Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det høres ut som en flott kveldMannen oppe å legger frøkna. Har rydda unna alt som ryddes unna må. Kjøkken vaska opp, flasker kokt. Nå er eska med garn fiska frem. Ikveld blir det pannebånd på pinnene![]()
Ja synes jeg igsåOpplevd det noen ganger.. surt at de ikke bare kan ha riktig lagerbeholdning på nettsiden..
Nei det er jeg enig med deg iGubben syns jeg stresser ned ungen.... eller at ungen stresser meg. Men man bytter da bleie når ungen faktisk sier i fra at bleia er full... sukk. Man venter liksom ikke til det renner over![]()
Så bra han likte det!!Da var første gang på babysvømming overstått
Suksess! Lille F plaska og koste seg, og fikk dykke under allerede nå første gangen![]()
Blir jo så sulten atteDet gjør jo ingenting; )
Så snill du erDa har jeg stappa en vaskemaskin med str 80-86 som skal videre til tantegullet mitt..![]()
Gratulerer med fiskebarn!Ohoi!! Akvariet vårt er fullt av babyfisker![]()
![]()
Så bra han har koset segMini har storkost seg i åpen barnehage hvor det var karneval idag. Var stuptrøtt nå vi kom hjem men sov kun en liten time. Resultatet er en fortsatt trøtt samt sutrete liten gutt som vil ha kos men ikke sove
Gratulerer med fiskebarn!![]()
Haha, gratulerer med sjalJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
klarer nesten ikke sitte i ro her! ENDELIG fant jeg drlømmesjalet til meg og Knøtte!
Å det er mitt! BARE MITT!!!! mohahahahahahahahahahaa!!!!!!!
Så gode nyheter dajiipi! jeg er ikke helt nede etter å snakket med bestefar om boligkjøp. vi kan visst få høyere lån enn 1,8 med egenkapital
må bare få ræva ut å få en verditakst på leiligheten![]()
Så koselig!Deilig når frøkna sover i armene mine. Kan ikke huske sist hun hadde tålmodigheta til det![]()
![]()
Hun sov der i nesten to timer. Var deiligSå koselig!bare å nyte nærheten!
Så fint det var