Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til! Så spennende!Har 2 eggstokker,fikk ut fem egg,ett som ble en nydelig gutt og ett som blasto som jeg fikk satt tilbake sist torsdag som virker som om har klaffetoffisiel testdato. 3.3
Men på første forsøk fikk jeg ut 11 og 9 befrukta. Ett satt in men festet seg ikke. 4 på frys,men ingen overlevde optining æ... så uansett antall så krysse vi fingran for gullegg![]()
Takk takk.. greit å ha sånn passe med forventninger for å holde seg positivt innstiltMasse lykke til! Så spennende!
Ja trenger jo bare dette ene gullegget. Men driver å skrur ned mine forventninger her da det virker som alle blir gravide i en fart med ivf![]()
Godt tips. Ja skal gjlre det jeg kan for å leve som normalt, da går jo tiden mye fortere ogsåTakk takk.. greit å ha sånn passe med forventninger for å holde seg positivt innstilthusk å le og ha det morsomt under forsøket sånn at du ikke stresse. Krysse fingrene for dæ og masse lykke til
![]()
Jeg har 1 eggstokk. Var overstimulert på 1. forsøk -24 egg hentet ut. Ikke å anbefale. Hatt sterke smerter i magen i flere dager. 2. forsøk - 11 egg. Ble gravid med fryst blastocyst.Jeg sitter her å lurer på må mangt før vårt første ivf forsøk.
Flere her med bare 1 eggstokk? Hvor mange egg fikk du ut?
Lurer på hva jeg skal se for meg, men trenger jo ege.tlig bare dette ene gullegget da![]()
24 på en eggstokk! Au!Jeg har 1 eggstokk. Var overstimulert på 1. forsøk -24 egg hentet ut. Ikke å anbefale. Hatt sterke smerter i magen i flere dager. 2. forsøk - 11 egg. Ble gravid med fryst blastocyst.
Vi krysser fingrene24 på en eggstokk! Au!
Det virker jo veldig lovende dette her da, var redd det var vanskelig å få til et godt resultat med bare 1 eggstokknå reagerer jeg ganske tregt på hormoner så får håpe kroppen funker!