Hvor ma.ge egg med 1 eggstokk

Tofus

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Jeg sitter her å lurer på må mangt før vårt første ivf forsøk.

Flere her med bare 1 eggstokk? Hvor mange egg fikk du ut?
Lurer på hva jeg skal se for meg, men trenger jo ege.tlig bare dette ene gullegget da ;)

Jeg har bare 1 :) fikk ut 11 sist og 18 på forsøket før det. Forøvrig flere enn da jeg hadde 2 eggstokker :)

Skal sei! Det er laangt over hva jeg har satt som mitt ønske. Får håpe jeg er heldig. Får jeg rundt 8-10 skal jeg være superfornøyd! ;)

Har 2 eggstokker,fikk ut fem egg,ett som ble en nydelig gutt og ett som blasto som jeg fikk satt tilbake sist torsdag som virker som om har klaffet :) offisiel testdato. 3.3 :)
Men på første forsøk fikk jeg ut 11 og 9 befrukta. Ett satt in men festet seg ikke. 4 på frys,men ingen overlevde optining æ... så uansett antall så krysse vi fingran for gullegg :)

Har 2 eggstokker,fikk ut fem egg,ett som ble en nydelig gutt og ett som blasto som jeg fikk satt tilbake sist torsdag som virker som om har klaffet :) offisiel testdato. 3.3 :)
Men på første forsøk fikk jeg ut 11 og 9 befrukta. Ett satt in men festet seg ikke. 4 på frys,men ingen overlevde optining æ... så uansett antall så krysse vi fingran for gullegg :)
Masse lykke til! Så spennende!

Ja trenger jo bare dette ene gullegget. Men driver å skrur ned mine forventninger her da det virker som alle blir gravide i en fart med ivf ;)

På vårt første IVF fikk vi bare ut 6 egg, og jeg hadde da 2 eggstokker. Av disse 6 ble 3 befruktet. Og et av de ble til vår sønn.

Kvalitet fremfor kvantitet ;)

Hvis du får ut 8-10 egg på en eggstokk skal du være superfornøyd!
De sier at gjennomsnittet på egguthenting er 10 egg, å da er det på to eggstokker!! :)

Masse lykke til! Så spennende!

Ja trenger jo bare dette ene gullegget. Men driver å skrur ned mine forventninger her da det virker som alle blir gravide i en fart med ivf ;)
Takk takk.. greit å ha sånn passe med forventninger for å holde seg positivt innstilt :) husk å le og ha det morsomt under forsøket sånn at du ikke stresse. Krysse fingrene for dæ og masse lykke til :)

Takk takk.. greit å ha sånn passe med forventninger for å holde seg positivt innstilt :) husk å le og ha det morsomt under forsøket sånn at du ikke stresse. Krysse fingrene for dæ og masse lykke til :)
Godt tips. Ja skal gjlre det jeg kan for å leve som normalt, da går jo tiden mye fortere også ;)

Jeg sitter her å lurer på må mangt før vårt første ivf forsøk.

Flere her med bare 1 eggstokk? Hvor mange egg fikk du ut?
Lurer på hva jeg skal se for meg, men trenger jo ege.tlig bare dette ene gullegget da ;)
Jeg har 1 eggstokk. Var overstimulert på 1. forsøk -24 egg hentet ut. Ikke å anbefale. Hatt sterke smerter i magen i flere dager. 2. forsøk - 11 egg. Ble gravid med fryst blastocyst.

Jeg har 1 eggstokk. Var overstimulert på 1. forsøk -24 egg hentet ut. Ikke å anbefale. Hatt sterke smerter i magen i flere dager. 2. forsøk - 11 egg. Ble gravid med fryst blastocyst.
24 på en eggstokk! Au!
Det virker jo veldig lovende dette her da, var redd det var vanskelig å få til et godt resultat med bare 1 eggstokk ;) nå reagerer jeg ganske tregt på hormoner så får håpe kroppen funker!

24 på en eggstokk! Au!
Det virker jo veldig lovende dette her da, var redd det var vanskelig å få til et godt resultat med bare 1 eggstokk ;) nå reagerer jeg ganske tregt på hormoner så får håpe kroppen funker!
Vi krysser fingrene :-) Lykke til :-)

Back
Topp