Hva fikk du?Hoho fikk pakke i posten fra Camilla_91![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva fikk du?Hoho fikk pakke i posten fra Camilla_91![]()
Nei det er ikke så lett om dagenHa ha fikk du ikke oppmerksomhet
Stakkars deg . Det er joikke så braNei det er ikke så lett om dagen![]()
Nei, har vært borte herfra noen dager, så ingen la merke til at jeg kom tilbakeStakkars deg . Det er joikke så bra
Går bra her. Har hatt en sutrete gutt i ettermiddag men var nok trøtt da han sovnet raskere enn vanligåja så gøy dahva fikk du ?
![]()
Går brai dag har jeg vært skikkelig på farten
og med deg da ?
Bra hun fikk en dupp etterhvertBle ingen lur. Pressa på for å holde våken lengst mulig, så halv 10 tok jeg henne i vogna så hun sovna til jeg møtte naboen 10måtte gå frem og tilbake her i nabolaget.
![]()
Guri, det var mange skritt!!Skulle egentlig skøyte idag. Men gubben ble tilkalt på jobb nå, så vi droppa det. Gått 19000 skritt til nå, så egentlig går det helt fint![]()
Så deiligGår bra her. Har hatt en sutrete gutt i ettermiddag men var nok trøtt da han sovnet raskere enn vanlig![]()
Det skal ikke gjenta segNei, har vært borte herfra noen dager, så ingen la merke til at jeg kom tilbake![]()
Herlig når det er slikSå deilig
Her sovna snuppa i bilen hjem, så var bare å kle av å legge i senga. Så slapp jeg å holde på ! Kjempe deilig![]()
Har kjøpt meg en ammekjole, som også kan brukes til vanlig senereHva skal du shoppe?
JaaSå gøy. Gøy med pakker
![]()
Alltid kjekt når de kommer raskere enn forventetJaahoho. Trodde den skulle komme i morgen, gikk fort gitt
![]()
JaAlltid kjekt når de kommer raskere enn forventet![]()
Støvler burde velv vi også haHerlig når det er slik![]()
Så gøyJaneste pakke jeg venter på er fra Nelly.com
![]()
Den var kul
En kjoleSå gøy. Hva har du bestilt?