Skravletråd februar!

Åh er ikke det typisk da.. at dere ikke får tak. Er jo ikke mulighet for at dere kan ha han heller :/ den er så vanskelig den der
Ja skikkelig kjedelig. Ser på gubben at han helst vil beholde hunden og det forstår jeg veldig godt men siden vi ikke kan ha hunden her vi bor og venter nr 2 i tillegg til at hunden bor alene der svigerfar bodde så er ikke situasjonen optimal for noen. Håper gubben får tak i oppdretter men ser dårlig ut. Hunden blir 8 år nå til våren så ikke sikkert oppdretteren driver lenger heller. Men gubben har sjekket opp tlf nr og det stemmer med oppdretters navn så rart han aldri tar tlf eller ringer opp igjen

Ja skikkelig kjedelig. Ser på gubben at han helst vil beholde hunden og det forstår jeg veldig godt men siden vi ikke kan ha hunden her vi bor og venter nr 2 i tillegg til at hunden bor alene der svigerfar bodde så er ikke situasjonen optimal for noen. Håper gubben får tak i oppdretter men ser dårlig ut. Hunden blir 8 år nå til våren så ikke sikkert oppdretteren driver lenger heller. Men gubben har sjekket opp tlf nr og det stemmer med oppdretters navn så rart han aldri tar tlf eller ringer opp igjen
Bor oppdretter langt fra dere da?

Føler med deg!! Har der på akkurat samme viset :( :( dusje kan jeg bare glemme når hun er våken.. og sover knapt 30 minutter om jeg ikke sover sammen med henne hele tiden!!
Er så kjedelig. Han leker hvis vi sitter på gulvet med han men skal jeg på do, osv står han og holder i bena mine. Skal jeg lage middag kan jeg glemme å sette han i stolen med en leke eller noe. Da er det sutring og hyling til jeg tar han opp på armen. Skulle lage grøt til han i kveld og da hylte han fra jeg skulle til å sette han i stolen til jeg var ferdig med å gi han grøt.

Litt mer ihvertfall ;)
Jeg har jo mål om 10.000 daglig..funker dårlig når man er på besøk nesten hele dagen :p
Har egentlig det som mål jeg også, men er ikke like lett å kombinere med kontorjobb

Da sovnet mini:-). Sovnet ganske så fort i kveld, men vært en del ute idag og ikke hatt den helt store luren i formiddag i tillegg til at han styrte litt i natt i 4 tiden. Sovnet til og med av seg selv uten at jeg trengte å ha han i armene. La han i vår seng og sang for han. Da lå han bare og koste med øret mitt❤❤
Såå herlig❤️ flott at legging gikk greit!

Hehe :p når snekkerne er ferdig på soverommet så må vi flytte inn dit, gud som jeg gleder meg til juni :p
Det er godt å høre at formen blir bedre :)
ja det skjønner jeg :P
Hoho jeg og Camilla_91 er blitt så godt kjent at vi er venner på fb og snap :)
Så stalker vi hverandre på insta :p
Hehe så bra :) og det har skjedd her inne ?

Må reise på meg og sette igang kveldsmat (lovet havregrøt. Hadde glemt at mannen er på kamp) og legging av unger. Dessverre en våken og misfornøyd baby i tillegg, så det er jo stas...

Back
Topp