Bestilt time til jordmor i dag :)

Ettmammahjem <3

Glad i forumet
Julikulene 2020
Alt føles så virkelig å mye nærmere nå :) bestilt time til jordmor og
14 dager :) er da 10 uker på vei :) ville ha en time før påske :)

Andre som har bestilt jordmor time enda? Evt. hvor langt på vei er dere da dere skal ditt? :)

Får man komme inn til jordmor så tidlig?
Her tenkte jeg å vente til ca uke 10 med å ringe legen for å bestille første svangerskapskontroll. Visste ikke at det gikk an å bestille til jordmor først. Trodde den først kom etter legetimen :P

Har time hos jordmor 10 mars :) da skal jeg være 9+1 :) håper tiden dit går fort :)

Jeg ringte helsestasjonen bare noen få dager etter positiv test jeg. Vet at det er mye press på jordmødrene her i Trondheim, og ville være tidlig ut. Jeg ønsker gjerne å gå til jordmor alle kontrollene :) Fikk innkalling til første kontroll i uke 12 i posten for kort tid siden :)

Her tenkte jeg å vente til ca uke 10 med å ringe legen for å bestille første svangerskapskontroll. Visste ikke at det gikk an å bestille til jordmor først. Trodde den først kom etter legetimen :P

Gikk innom helsestasjonen å det var hun som satt opp timen da så regner med at det er i orden :) sa hvor langt jeg var på vei :) blir 12 uker i påske så ville komme igang med time hos de før påsken ;)

Jeg hadde ingen kontroll hos lege sist, kun jordmor. Så det bestemmer man selv ut fra hva jeg har forstått?:)

Jeg tenker å stikke hodet innom hos jordmor i begynnelsen på mars. Skal på en noe forsinket ettårskontroll med lillemor :)

Søkte litt på nettet og ser at de gjerne vil ha inn gravide allerede i uke 8-10, så da blir det å ringe imorgen og avtale time. Blir kun samtale for min del, så jeg kan spørre om alt jeg lurer på. Også blir det første kontroll med blodprøver til legen i uke 12 :D

Back
Topp