Lillebror drømmer....

Alk84

Gift med forumet
Ja minstemann er veldig opphengt i mager og babyer om dagen. Han har ingen anelse om at jeg er gravid, men kanskje han merket noe eller no. Er en barnehagetante som er gravid, men han er langt over middels interessert om dagen asså. Han drømmer til og med om babyer. I dag bråvåknet han å ropte: hvor er baby'n hen? Hvor er baby'n. Måtte rett og slett roe han ned og forklare at det ikke var noe baby her. "Jo det var en jentebaby her" skal sies at han fikk en kusine i midten av januar, men han har ikke hilsa på henne siden hun var en dag gammel.

Flere med søsken som er sånn? Når jeg gikk gravid med han, så var ikle storebror på langt nær så interessert som han er nå, og han vet det ikke enda en gang. Men han skal se på magen til alle om dagen å sånn:p

Hehe, sånn er minstemann her i huset og. Spør hele tiden når vi skal få oss baby OG katt...sistnevnte skjer ikke.

Men det er mange barn i bhg som har fått søsken i det siste og ped.lederen hans er gravid :)

Vel her igår lekte hun LENGE med babyen sin (dukke) og går litt opp og ned, hun vil gjerne ha en lillebror eller lillesøster, men aller helst ikke en baby :p så dette blir bra når vi skal forklare henne :p

Eldstejenta merket det i uke 8 sist gang. Plutselig la hun hodet på magen min ❤️ Nå opplever jeg at ettåringen er grinete og klengete. Men mulig det henger sammen med utviklingssprang, forkjølelse osv. Ikke lett å vite.

Eldstejenta merket det i uke 8 sist gang. Plutselig la hun hodet på magen min ❤️ Nå opplever jeg at ettåringen er grinete og klengete. Men mulig det henger sammen med utviklingssprang, forkjølelse osv. Ikke lett å vite.
Ja det skal også sies, at han er mer sutrete og klengete på meg enn før. Han har alltid vært pappadalt. Pappa skal gjøre alt fra levere i barnehage til legging om kvelden, men nå er det tydelig min tur:) noe jeg så klart nyter mens jeg kan;)

Hehe, sånn er minstemann her i huset og. Spør hele tiden når vi skal få oss baby OG katt...sistnevnte skjer ikke.

Men det er mange barn i bhg som har fått søsken i det siste og ped.lederen hans er gravid :)
Samme greia her! Han her skal også ha både baby og katt :laughing002

Back
Topp