Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stakkars deg!Mh... Er her ennå... Dag 4 over, med ballong i glufsa og Litt Harley-Quinn-psykotiske-tendenser i topplokket.... Men nå MÅ han ut snart, ellers får dem hente han ut selv..
Hehe... Det skulle ikke vært lovJeg har også et lite håp på fullmånen. Ig hjernen min har på en måte hele tiden sagt 25, selv om psyken nå er tynnslitt
Hehe, nummer to skulle ikke fått lov å være tregere enn storesøsknene! Med termin i morgen ville storebror vært 8dager allerede![]()

Huff. Synes det er så fælt at alle liksom skal være så hyggelige å fortelle at babyen kommer da og da når de faktisk ikke har peiling. Ellers sitter vi i samme båt du og jeg. Har også mista all tro og er generelt sur og lei meg. Våkna i natt av at jeg gråt og fikk anstanfall. Veldig trivelig... Jeg er bare ferdig!! Sender deg en klem og skulle ønske universet var med oss!!Fortsatt herpresser meg selv til å ikke gråte! Og er dødssur/sint på kroppen, baby, sambo, familie og verden generelt!
![]()
Svigerfamilien sa i går til sambo at jeg føder i dag siden det er fullmåne..kjente jeg ble skikkelig lei meg for jeg tror ikke det kommer til å skje lengre..i dag sender de snap av fullmåne og meldinger, "i dag skjer det". Har mest lyst å svare "skjer hva? At jeg dør av venting?!"
Hehe... Huff ja! Er også en smule lei av de som maser rundt megFortsatt herpresser meg selv til å ikke gråte! Og er dødssur/sint på kroppen, baby, sambo, familie og verden generelt!
![]()
Svigerfamilien sa i går til sambo at jeg føder i dag siden det er fullmåne..kjente jeg ble skikkelig lei meg for jeg tror ikke det kommer til å skje lengre..i dag sender de snap av fullmåne og meldinger, "i dag skjer det". Har mest lyst å svare "skjer hva? At jeg dør av venting?!"

Er du hjemme eller på sykehuset?Tydeligvis ikke :-/ Moden, men ikke myk, mener jeg ho sa..
Hjemme.. Hadde sterke tak i går kveld, men det dabbet av... Så nå går jeg bare hjemme og venter. Skal inn igjen i morra klokka 08.30.. Blir jeg sendt hjem da, går jrg og hopper fra en bru tror jeg. .. (ikke bokstavelig altså)Er du hjemme eller på sykehuset?
Men kjære vene... Fullt der da vel. Gå så lenge med ballong? Skjønner du tørner snart ja...Hjemme.. Hadde sterke tak i går kveld, men det dabbet av... Så nå går jeg bare hjemme og venter. Skal inn igjen i morra klokka 08.30.. Blir jeg sendt hjem da, går jrg og hopper fra en bru tror jeg. .. (ikke bokstavelig altså)
Njaaa. Var 8 (!) Ledige fødestuer da jeg dro i går.... Men har sluttet å prøve å skjønne logikkMen kjære vene... Fullt der da vel. Gå så lenge med ballong? Skjønner du tørner snart ja...![]()
Off, min aller dypeste medfølelse!!Hjemme.. Hadde sterke tak i går kveld, men det dabbet av... Så nå går jeg bare hjemme og venter. Skal inn igjen i morra klokka 08.30.. Blir jeg sendt hjem da, går jrg og hopper fra en bru tror jeg. .. (ikke bokstavelig altså)
Kan ikke være bra at vi har det sann! Og nå begynner jeg å bli redd for at når han er ute så er jeg bare sliten og ikke glad slik jeg burde vært..for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli glad igjen.Huff. Synes det er så fælt at alle liksom skal være så hyggelige å fortelle at babyen kommer da og da når de faktisk ikke har peiling. Ellers sitter vi i samme båt du og jeg. Har også mista all tro og er generelt sur og lei meg. Våkna i natt av at jeg gråt og fikk anstanfall. Veldig trivelig... Jeg er bare ferdig!! Sender deg en klem og skulle ønske universet var med oss!!
Ja, dette kan umulig være braKan ikke være bra at vi har det sann! Og nå begynner jeg å bli redd for at når han er ute så er jeg bare sliten og ikke glad slik jeg burde vært..for jeg skjønner ikke hvordan jeg skal bli glad igjen.
Mannen har sagt 3 ganger i dag at "i kveld blir det fullmåne, så spennende.". Jeg har latet som jeg ikke har hørt han, eller bare svart med et spm/kommentar om noe annet. Jeg kan ikke prate om det, da begynner jeg å gråte.
Angstanfall ja..det er fælt! Tror vi har det veldig likt. Jeg hadde et før i dag. Rett før jeg skulle hente ungene på skolen. Ikke så gøy å komme der med sprengte øyne.. Og i sted måtte jeg på badet å sitte på springen, for jeg startet plutselig å gråte.
Skal du på samtale/kontroll snart? Tror du trenger det like mye som meg..en stor klem til deg![]()
Njaaa. Var 8 (!) Ledige fødestuer da jeg dro i går.... Men har sluttet å prøve å skjønne logikk
Ja, ballongen kunne sitte i 1,5 døgn sa de, så..
Akkurat det samme tenker jeg! Og ungene her skal til pappaen sin snart, så det siste vi gjorde sammen før babyen kom var å bruke helgen på kjefting og grining..Ja, dette kan umulig være braskal til jm til kontroll i morgen. Da har jeg to ting å be henne om: stripping og ringe føden for å avtale konsultasjon for meg med lege og jm på føden før uka er omme. For jeg holder ikke ut lenger, er redd hva dette betyr for meg etter at ungen er født. Er så langt nedi kjelleren! Vi har jo større barn å ta vare på, og der jeg er nå er jeg bare fæl. Har null tålmodighet og føler jeg bare kjefter. De må ta oss på alvor, for jeg frykter mine egne tanker nå...vi må jo ha noe vi skulle sagt? Det er jo faktisk vi som skal føde OG ta vare på ungen etterpå!
Fullmåne jo! Hvem tar den?håper for dere på overtid!
Ja, vi må bare kreve at de hjelper. Vi står jo i fare for å utvikle fødselsdepresjon. Det bør da telle? Stor klem tilbake!! <3Akkurat det samme tenker jeg! Og ungene her skal til pappaen sin snart, så det siste vi gjorde sammen før babyen kom var å bruke helgen på kjefting og grining..samvittigheten er så dårlig! Så da blir det grining for det også!
Håper JM din har tid til å lytte og hjelpe deg!som du sier, det er VI som skal føde og ta oss av den nye og de gamle barna! Hvordan skal det gå viss vi ikke har noe kapasitet til overs?! Håper du får gode svar i morgen, og jeg på onsdag
stor klem.