Gynekologen min ringte :-)

• Trådstarter Trådstarter prinsessemamma♡
  • Opprettet Opprettet
P

prinsessemamma♡

Guest
Jeg skulle komme på onsdag for ny hcg blodprøve å han skulle ta en innvendig ultralyd for å finne ut sånn ca hvor langt jeg er på vei. Jeg er enten 4+5 eller 5+4 tror jeg. Hva kan jeg se da? Kan jeg se noe??

Høres rart ut at han vil ta ul så tidlig. Du får ikke sett så mye så tidlig. Har ikke hørt om gyn som tar ul før etter uke 6. Bortsett fra de som har ivf ol.

Du vil nok dessverre ikke se så utrolig mye mest sannsynligvis, vis du ikke er lengre på vei enn du tror da.
Mange ser ikke hjerte slå i uke 6 engang, noe som skaper mye unødvendig redsel hos noen

Høres rart ut at han vil ta ul så tidlig. Du får ikke sett så mye så tidlig. Har ikke hørt om gyn som tar ul før etter uke 6. Bortsett fra de som har ivf ol.

Jeg får ekstra god oppfølging pga kronisk sykdom. Så har fått det de andre gangene også :-) i uke 6-7 da.

Du vil nok dessverre ikke se så utrolig mye mest sannsynligvis, vis du ikke er lengre på vei enn du tror da.
Mange ser ikke hjerte slå i uke 6 engang, noe som skaper mye unødvendig redsel hos noen

Hmm ok :-) jeg vet jo ikke egentlig hvor langt jeg er på vei siden jeg fikk positiv test 3 dpo, som er umulig. Så må ha hatt EL en stund før jeg trodde

Back
Topp