Hvordan fortelle mannen at du er gravid?

Jeg kjøpte og pakket inn hakkespettboka "verdens beste pappa" til samboeren :D
Så gøy. Jeg har aldri gjort noe spesielt ut av det. To siste gangene har jeg bedt han hjelpe meg å tyde tidlige tester!;P

Så gøy. Jeg har aldri gjort noe spesielt ut av det. To siste gangene har jeg bedt han hjelpe meg å tyde tidlige tester!;P

Veldig kjekt :-) jeg gjorde ikke noe spesielt i januar da ;-) så gøy å være sammen om det da :-)

I januar så hadde jeg tenkt til å gjøre noe ut av det bestilte smokker som jeg skulle pakke inn og skrive: jeg bærer en liten hemmelighet, men det gikk helt dritt, så jeg rakk ikke å si det før det endte i sa, så nå turte jeg ikke ta noen sjanser så sa det med en gang. Vil ikke være alene en gang til om det blir en ny sa. Håper selvfølgelig det går bedre denne gangen, men likevel, man vet visst aldri.

I januar så hadde jeg tenkt til å gjøre noe ut av det bestilte smokker som jeg skulle pakke inn og skrive: jeg bærer en liten hemmelighet, men det gikk helt dritt, så jeg rakk ikke å si det før det endte i sa, så nå turte jeg ikke ta noen sjanser så sa det med en gang. Vil ikke være alene en gang til om det blir en ny sa. Håper selvfølgelig det går bedre denne gangen, men likevel, man vet visst aldri.

Har du ikke fortalt om sa?

Håper det går bedre nå ja.
Gratulerer :) :)

Har du ikke fortalt om sa?

Håper det går bedre nå ja.
Gratulerer :) :)

Jo, jeg fortalte om det. Men fortelle om graviditeten fordi det endte i sa var lite gøy, gledet meg til å fortelle om spiren, så ville gjøre noe ut av det å ventet noen dager, men gjør ikke det igjen. Så nå er han med hele veien uansett om det går bra eller ikke.

Takk for det :)

Jeg skulle ønsket jeg hadde gjort noe mer utav det, men begge ganger har jeg bare vist han testen å sagt: "æææ, tror jeg er gravid!!!"

Forrige svangerskap så tegnet jeg et søt lite foster på magen min Denne gangen viste jeg han bare testen, så det hele var noen hakk mindre romantisk

Det har jeg også, haha ;-);(

Mannen her har vært med å tyde tester tidligere, så denne gangen vil jeg gjøre det annerledes :-) har enda ikke sagt noe, men han vet at TR ikke kom i går som forventet, så han skjønner det kanskje egentlig...

Lurer på om jeg skal kjøpe en digital test og legge ved gaven han skal få senere i dag (jeg kom hjem fra jentetur i natt og har kjøpt med litt digg til ham) :-)

Så lenge jeg får utslag på den digitale i ettermiddag da!

Jeg pakket inn en gaveeske med
- en liten body med teksten "Hello, i'm new here"
- en smokk
- bok "kjære pappa"
- kjøleskapsmagnet m/teksten "jeg elsker deg"
- babysokker m/teksten "I <3 dad"
- den digitale graviditetstesten.

Det var en uke igjen til mannen hadde bursdag, så ga beskjed om at han fikk bursdagsgaven sin på forhånd;-)

Jeg skulle fremkalle bildene av testene og legge de inn i påske egget sammen blant andre bilder som vi likevel skulle fremkalle. Vel det ble det ingenting av! Jeg skulle fortelle han det i dag, 9 år etter første kom til verden, det skjedde ikke! Jeg fortalte han det i går i telefonen og angret etterpå..
Det er vel typisk! Ikke har han brydd seg noe om dette heller så jeg har vel vært for god troende når jeg trodde vi skulle være to om dette.. Den gleden jeg hadde før jeg fortalte han det er hvertfall ikke den samme så dette kan bli spennende :-/

Jeg skulle fremkalle bildene av testene og legge de inn i påske egget sammen blant andre bilder som vi likevel skulle fremkalle. Vel det ble det ingenting av! Jeg skulle fortelle han det i dag, 9 år etter første kom til verden, det skjedde ikke! Jeg fortalte han det i går i telefonen og angret etterpå..
Det er vel typisk! Ikke har han brydd seg noe om dette heller så jeg har vel vært for god troende når jeg trodde vi skulle være to om dette.. Den gleden jeg hadde før jeg fortalte han det er hvertfall ikke den samme så dette kan bli spennende :-/

Er dere sammen? Litt misvisende tekst så jeg må bare spørre ;-)

Jeg kjøpte blomster til han, gjør det ofte, men la ved et kort.
Og jeg greier ikke å holde hemmeligheter, men greide å holde meg en hel arbeidsdag!
Skrev på kortet, "du skal bli pappa!".
Han ble helt sjokkert, "er du gravid igjen??" (Vi mistet i desember).
Og da fant jeg frem graviditetstestene som jeg tok og gjemte før jeg dro på jobb. :)))
Første gangen ringte jeg han og gren "vi fikk det til!!!" xD

Back
Topp