TV program

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Jeg har den siste tiden sett et TV program på TLC som handler om damer som plutselig går i fødsel uten at de vet om at de er gravid. Av ren nysgjerrighet, noen som selv har opplevd dette eller kjenner noen som har? :)

Ja kjenner ei :)
Var det slik i etterkant at hu mente hu burde skjønt det?
Synes det er så spennende :P er jo godt at det kan så bra for de fleste selvom de ikke får oppfølging i svangerskapet

Jeg også! Nå får jeg store plager med bekkenet veldig tidlig da, og mage fort så da hadde jeg måtte vært rimelig bortreist :p
Hehe. Jeg og får veldig fort stor mage men hadde det ikke vært for at jeg tok tester regelmessig så hadde jeg nok ikke funnet det ut før kanskje i uke 8 eller 9. Fant det ut allerede i uke 4 denne gangen :O :)

Hehe. Jeg og får veldig fort stor mage men hadde det ikke vært for at jeg tok tester regelmessig så hadde jeg nok ikke funnet det ut før kanskje i uke 8 eller 9. Fant det ut allerede i uke 4 denne gangen :O :)
Nå siste gangen fant jeg det ut 3+4, ventetiden ble veldig lang frem til fødsel!

Nå siste gangen fant jeg det ut 3+4, ventetiden ble veldig lang frem til fødsel!
JAH. Kjenner på den! Med tvillingene fant jeg det ut mye senere og de ble tidlig født, så ser for meg et veldig langt svangerskap denne gangen.

Var det slik i etterkant at hu mente hu burde skjønt det?
Synes det er så spennende :p er jo godt at det kan så bra for de fleste selvom de ikke får oppfølging i svangerskapet
Nei i grunn ikke. Hun hadde mensen som normalt, var litt stor fra før så derfor ingen babymage
Barnet ble født altfor tidlig og veide bare litt mer enn en smørpakkr

Nei i grunn ikke. Hun hadde mensen som normalt, var litt stor fra før så derfor ingen babymage
Barnet ble født altfor tidlig og veide bare litt mer enn en smørpakkr
Uff skummelt! Gikk det bra til slutt da?

Kjenner ei som fant ut da hun var nesten 6 mnd på vei, på en ultralyd pga magesmerter. Hadde hatt mistanke, så var hos legen da hun var 2-3 mnd på vei, og tok en blodprøve. Den var negativ. Men legen sa i ettertid at det hadde sikkert vært en feil som gjorde det og at de burde ha tatt en kontrollprøve. Samboeren hennes og hun slo det derfor fra seg.
Hun hadde mensen som normalt, og de prøvde å få barn, så dette passet jo dem! :P

Kjenner ei som fant ut da hun var nesten 6 mnd på vei, på en ultralyd pga magesmerter. Hadde hatt mistanke, så var hos legen da hun var 2-3 mnd på vei, og tok en blodprøve. Den var negativ. Men legen sa i ettertid at det hadde sikkert vært en feil som gjorde det og at de burde ha tatt en kontrollprøve. Samboeren hennes og hun slo det derfor fra seg.
Hun hadde mensen som normalt, og de prøvde å få barn, så dette passet jo dem! :P
Godt at det passet så bra da :)

En mamma i barnehagen der jeg jobber fant ut hun var gravid i uke 28. Skjønner ikke at det går an. Ingen av oss mistenkte noe....

Ja, jeg vet om ei som gikk tidlig fra jobb en fredag pga smerter i ryggen, dro legen og måtte ringe jobb og si hun ikke kom tilbake på en stund, hun var blitt mamma! :)

Back
Topp