Hei, synes det er så uoversiktlig med mange symptomtråder der man aldri vet hvor langt de som svarer har kommet i svangerskapet. Tenkte derfor det er fint å ha en samletråd for uken man er i, og nå er jeg endelig i uke 6 
Mine symptomer nå:
- tisser mer (drikker også mer)
- blir fortere sulten (tror kanskje det er tid for lunsj eller kjeks snart
)
- sover fint om natten frem til kl 04-05 da jeg må spise og er litt uvel resten av natten - kunne ønske jeg kunne sove mer så jeg slapp å være trøtt igjen tidlig på dagen....
- kastet opp på jobb i går alt jeg fikk i meg, så valgte å ta en tidlig helg... Håper kvalmen ikke kommer sterkere, gruer meg til kvalme og kollektivtransport....
- har endel stikninger i magen
Egentlig ganske fornøyd med min form inntil videre da, den kunne jo vært mye dårligere....
Hvordan står dere til med dere andre rundt uke 6?

Mine symptomer nå:
- tisser mer (drikker også mer)
- blir fortere sulten (tror kanskje det er tid for lunsj eller kjeks snart
)- sover fint om natten frem til kl 04-05 da jeg må spise og er litt uvel resten av natten - kunne ønske jeg kunne sove mer så jeg slapp å være trøtt igjen tidlig på dagen....
- kastet opp på jobb i går alt jeg fikk i meg, så valgte å ta en tidlig helg... Håper kvalmen ikke kommer sterkere, gruer meg til kvalme og kollektivtransport....
- har endel stikninger i magen
Egentlig ganske fornøyd med min form inntil videre da, den kunne jo vært mye dårligere....
Hvordan står dere til med dere andre rundt uke 6?