Våre ultralydbilder :)

3d ultralyd av jenta vår i dag. 29 +1.
Sur dame som mente det var jo alt for sent til å få ok bilder nå! Dette var det beste og eneste jeg fikk. ( er ikke en utvekst på hodet der altså)
Men må innrømme jeg er skuffa når jeg ser hvor fine bilder dere andre har fått i samme uka... :-/
47f5666b63fe405c25a1175f4dc4f27a
Altfor sent til å få bra bilder med 3d?? Jeg var på 3d i forrige uke (32+3 da) og jeg fikk kjempe bra bilder. Han anbefalte ikke å komme så seint, om det skulle bli noe neste gang. Men sa det var best resultat i uke 28/29. Så det var dårlig av Hu dama som tok ul på deg syntes jeg! :/
 
Altfor sent til å få bra bilder med 3d?? Jeg var på 3d i forrige uke (32+3 da) og jeg fikk kjempe bra bilder. Han anbefalte ikke å komme så seint, om det skulle bli noe neste gang. Men sa det var best resultat i uke 28/29. Så det var dårlig av Hu dama som tok ul på deg syntes jeg! :/
Mhm er fremdeles muggen på hu!
 
Det skjønner jeg godt! Ser ikke vitsen med å jobbe med gravide, om man ikke klarer å oppføre seg! Eller jobbe med mennesker generelt... Uff.. Men bilde var kjempe fint syntes jeg ♡
Takk! ❤
Ja hu var liksom så snurt og kort hele tia og trur ikke hu smilte en eneste gang :-/

Men nå erre bare to mnd så får vi se henne på ordentlig !!! Gosj!!
 
Back
Topp