Hva skjer,liksom?Hehe, her er 16 åringen helt i 100 over å ha vinterferie og rik med seg tuppa på aketur, frivillig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer,liksom?Hehe, her er 16 åringen helt i 100 over å ha vinterferie og rik med seg tuppa på aketur, frivillig![]()
Ja. Men ikke hurra for skrikende unge igjen. Ikke helt over det der frembruddetHurra for tann på plass
Flink du her. Her prøver jeg å rydde mens mannen legger frøknaShoppingposene er lagt opp, oppvasken tatt.
Hus ryddet nede.
Sliten idag?Lurer på om jeg orker å trene i dag jeg..
Hahahha, du altsåÅh herregud se for deg det ahaha!
Men den første trilleturen til J så gikk jeg ut med tom vognså kom mannen etter med henne i armene "tror du glemte hun som skal være oppi vogna"
#mammatåke hahah.
Hihi. Omringet av gutter jaTusen takk ♡. Ser ut til at vi bare får til gutter her
![]()
Er i grunn det ja. Sliten i bekkenet ogsåSliten idag?
Får han lagt henne?Flink du her. Her prøver jeg å rydde mens mannen legger frøkna
Så kjedelig daJa. Men ikke hurra for skrikende unge igjen. Ikke helt over det der frembruddet
TakkGod helg til deg også
Høres ut som om du har nok å gjøre![]()
Jeg fant det og har satt på opptak nåEr nok reprise i helgen
Hva har du handlet?Har vært på shopping
ble vel ikke akkurat imponert neiOh Ohlala da hadde jeg blitt sur
jepp.. også forkjøla i tillegg da.. han høres ut som han har hvert på whiskyfylla... fikk endelig lurt i ham litt hostesaft.Æsj så kjedelig da![]()
Det blir det her ogsåJa det tror jeg det blir
Hva ble det til?Lurer på om jeg orker å trene i dag jeg..
Kanskje det er flere på vei?Godt å se de komme frem. Men ubehaget hennes har visst ikke gitt seg. Hylskrik og baluba enda :/
Det blir/er jeg i dag ogsåAlene hjemme med de to minste sååee.....nei![]()
Bra de passer på deg!!Ja gleder oss til lillebror kommer❤. Blir fulgt litt ekstra opp også med ekstra ul ila svangerskapet siden mini hadde lav fødselsvekt til å være fullbåren