Sykemelding eller ikke?

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
sitter å vurderer om jeg skal sykemelde meg eller ikke, jeg kjenner jeg er sliten og hodet har tusen tanker. Er på spray dag 11 idag. Hva gjorde dere? Er det greit å være hjemme å slappe av til prosessen er ferdig eller er det kanskje greit å være på jobb? Har ikke særlig bivirkninger, så sånn sett går det greit, bare sliten og trøtt av hele opplegget. Vet det er noe man bare må kjenne på selv, bare får så dårlig samvittighet pga jeg ikke er 'syk'.. Så vil bare høre hva dere andre her gjorde igjennom prosessen?:)

Det er vell litt sånn ka du føle for . På mitt første forsøk so hadde jeg ikke sykmelding og det gikk ikke så bra. Tenkt veldig mye etterpå om jeg jobbet for hardt eller nå sånt .Og jobber i service bransjen, litt vanskelig å vær profesjonell til tider når man har my tanker, og hormoner, så har du ikke alle som tar hensyn til hva vi går igjennom heller av de du jobber med . På andre forsøket tok jeg sykmelding man skal jo ikke vær spikra fast i sofan, men fikk litt mer ro, tok the med ro, kosa meg mer, hadde det morsomt. passet på å le mye. Har ganske bra tone med sjefen jeg da, så snakket mye med han om hvorfor jeg ville ta sykmelding og sånt selv om man ikke er "syk" Og han var veldig forståelsefull.

Det er vell litt sånn ka du føle for . På mitt første forsøk so hadde jeg ikke sykmelding og det gikk ikke så bra. Tenkt veldig mye etterpå om jeg jobbet for hardt eller nå sånt .Og jobber i service bransjen, litt vanskelig å vær profesjonell til tider når man har my tanker, og hormoner, så har du ikke alle som tar hensyn til hva vi går igjennom heller av de du jobber med . På andre forsøket tok jeg sykmelding man skal jo ikke vær spikra fast i sofan, men fikk litt mer ro, tok the med ro, kosa meg mer, hadde det morsomt. passet på å le mye. Har ganske bra tone med sjefen jeg da, så snakket mye med han om hvorfor jeg ville ta sykmelding og sånt selv om man ikke er "syk" Og han var veldig forståelsefull.

Ja jeg jobber som frisør og kjenner det er en slitsom jobb oppi alt dette. Så tror det blir en sykemelding en liten stund så får jeg se om det hjelper å være hjemme :) sjefen min er ganske forstålsesfull men tror nok hun blir litt oppgitt av st jeg blir borte. Får bare prøve meg hjemmebnoen dager og heller dra tilbake på jobb hvis jeg føler for det :)

Jeg er butikksjef og har ikke sjanse til å jobbe når jeg går på spray. Jeg blir helt slått ut av sprayen og ikke i stand til å drive noen butikk for å si det sånn. Blir forferdelig vimsete (gjør de rareste ting), slapp og sover nesten døgnet rundt. De er heldige de som knapt ikke merker at de går på sprayen.

Jeg er butikksjef og har ikke sjanse til å jobbe når jeg går på spray. Jeg blir helt slått ut av sprayen og ikke i stand til å drive noen butikk for å si det sånn. Blir forferdelig vimsete (gjør de rareste ting), slapp og sover nesten døgnet rundt. De er heldige de som knapt ikke merker at de går på sprayen.

Oi,såpass. Jeg gikk på sprayen i et halvt år non stop, på slutten begynte jeg å endre oppførselen min, men formen var heldigvis helt ok. Merkelig at man reagerer så forskjellig

Back
Topp