Salg

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
ser det er salg hos nøstebarn lyst å kjøpe noe, litt vanskelig når jeg ikke vet hva det blir, og syns det er litt tidlig

Mye fint der, og tenker det er greit med litt ekstra ulltøy til oktoberbarn. De har jo en del nøytralt da, så vi kan bestille noe :)

Den ull/silke pysjen med fot er skikkelig fin i grå ;) Jeg har hatt den til jente, men er like fin til gutt :)

Vis man melder seg inn i foreldre barn nå også så får man lillelam dress :) elsker den :) å liker godt bladet så det har jeg bestilt :D

Jeg elsker brunt :) og offhvit å det passer til begge kjønn :) så får man bare handle inn rosa eller blått teppe å lue eller noe sånn at det syntes hvilken kjønn ungen er :) har mye nøytralt fra før :) gleder meg til jeg kan gå ned å se på alt jeg har å hva jeg må kjøpe :) spennende tid fremover :D

Apropos salg så fant vi vognen vi skal ha på ganske bra salg i dag, så vi skal kjøpe den i morgen :D Litt tidlig, men vi får jo bruk for den en dag om det skulle skjære seg helt? Hvis ikke får vi selge evt. Kjøpte også vognpose på Jollyroom til 60 % salg :D ImageUploadedByBV Forum1455829199.280777.jpg

Apropos salg så fant vi vognen vi skal ha på ganske bra salg i dag, så vi skal kjøpe den i morgen :D Litt tidlig, men vi får jo bruk for den en dag om det skulle skjære seg helt? Hvis ikke får vi selge evt. Kjøpte også vognpose på Jollyroom til 60 % salg :D Vis vedlegget 162503
Med 60% hadde jeg tvunget mannen her til å være med å kjøpe ;)
Sparer jo en god del da!

Back
Topp