BeSafe iZi Go X1 vs Modular?

Spiri

Flørter med forumet
Noen med erfaring? Vingler mellom å kjøpe iZi Go X1 og et annet barnesete (feks iZi Plus), eller begge modular. Synes modular-setene virker lettvinte og fine, men det blir jo så dyrt! Ble ekstra i tvil nå når barnas hus har X1 med base til 2599,-!

Noen med erfaring? Vingler mellom å kjøpe iZi Go X1 og et annet barnesete (feks iZi Plus), eller begge modular. Synes modular-setene virker lettvinte og fine, men det blir jo så dyrt! Ble ekstra i tvil nå når barnas hus har X1 med base til 2599,-!

Ingen erfaring, men vi landet på modular blant annet fordi man kan bruke samme basen til sete nr to... Dermed blir det noe billigere i det lange løp :) hvis ikke må man ha både nytt sete og ny base når lille er vokst ut av for eksempel izi go :)

Tenkte egentlig å ha beltefeste på nr.2, men det er kanskje tryggest med isofix? Hvis begge skal ha base er det helt klart billigere med modular enn to forskjellige ja.. Er X1 babysete nokså likt modular? Hodet hadde liksom bestemt seg for det :p

Tenkte egentlig å ha beltefeste på nr.2, men det er kanskje tryggest med isofix? Hvis begge skal ha base er det helt klart billigere med modular enn to forskjellige ja.. Er X1 babysete nokså likt modular? Hodet hadde liksom bestemt seg for det :p

Jeg tror de er ganske like, men er ikke modular det eneste setet som er godkjent etter de nye godkjenningsordningene? Det er blant annet testet i større fart enn de andre og kanskje også for sidekollisjon hvis jeg ikke tar helt feil...

Når det gjelder hva som er sikrest av base og beltestoler vet jeg egentlig ikke helt, men vil tro at base er sikrere... Iallefall mindre fare for feilmontering...

Back
Topp