Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter med samme problemet her de siste to dagene! I dag er han bare pupp og sutrekopp, krangler som pokker med puppen også. Og så nekter han å sove! 10min-30min nå og da! Hellige hærre jeg håper det går over snartDet jeg har merket medt er at lille har vært forferdelig urolig ved amming den siste uka, han har tatt 2-3 slurker med godt tak før han har begynt å tulle (sutter på tuppen, biter, slipper helt osv) og jeg måtte koble han på på nytt.. Når han har vært av og på puppen 30 ganger på 10 min (jeg har tellt!) blir man både sår og lei. Hjelper ikke at han er forferdelig nysgjerrig heller
Men de to siste dagene har han *bank-i-bordet* blitt mye roligere, håper det varer!
Blir litt spennende å følge medMin hadde en sånn byge på to dager forrige uke (er seks uker nå). Men aner ikke om jeg skal følge den i forhold til når han er født eller termindatoen? Han er født 3 uker for tidlig. Har lastet ned appen the Wonder weeks som forklarer disse trinnene godt og i følge den beregner man fra termindato, men da stemmer det ikke med lillegutt![]()
Blir litt spennende å følge med
Vet ikke hvordan det er mer tanke på termindato og slikt![]()
Er appen engelsk den da eller? Jeg er grønn når det kommer til det![]()
Ja det er ganske interessanttenk de oppdager jo verden med helt ferske øyne, det må jo være forferdelig slitsomt men også spennende
ja den er på engelsk, men er veldig enkel å forstå
står blant annet nyttige tips som kan roe babyen i perioden og hvilke tegn man kan se etter, anbefales!