HJELP, BH KRISE! !!

Linquita

Blir kjent med forumet
God kveld alle sammen :)

Som sikkert dere også har merket så har brystene bare blåst seg opp som ballonger og ingen BHer passer lenger :(

Jeg kunne tenke meg noen uten spiler og kanskje kjøpe ammebh.. men alt er så dyrt og jeg må opp i en av de største strl :o :p 95/100 D,E,F :o :o noen sted jeg kan finne gode og billige BHer? :)

Jeg synes faktisk noen fra Lindex var gode. Tjukke bak og tjukke stropper, så fikk god støtte! Og uten spiler;)

Jeg synes faktisk noen fra Lindex var gode. Tjukke bak og tjukke stropper, så fikk god støtte! Og uten spiler;)

Kanskje jeg skal ta en titt på nettet på lindex :)

Hei! Jeg ser på ammebutikken.no har de en amme bh(anita) spm virker veldig god
Den finnes i mange str tror det blir en sånn på meg. Den koster 500 men det er verdt det! Barn nr. 3 her, så store pupper trenger en god bh

Hei! Jeg ser på ammebutikken.no har de en amme bh(anita) spm virker veldig god
Den finnes i mange str tror det blir en sånn på meg. Den koster 500 men det er verdt det! Barn nr. 3 her, så store pupper trenger en god bh

Jeg skal sjekke det ut :) ahh jeg kan jo bare tenke meg dine pepper når mine er sånn som de er :')

God kveld alle sammen :)

Som sikkert dere også har merket så har brystene bare blåst seg opp som ballonger og ingen BHer passer lenger :(

Jeg kunne tenke meg noen uten spiler og kanskje kjøpe ammebh.. men alt er så dyrt og jeg må opp i en av de største strl :eek: :p 95/100 D,E,F :eek: :eek: noen sted jeg kan finne gode og billige BHer? :)

Nei sorry alt jeg har funnet er dyrt når du må så høyt opp i strl :( jeg er i 75J nå, sykt :p

Sniker fra juli.

Kjøpte meg en ammebh fra ebay som passet fint og var veldig behagelig på (må kjøpe mer for omtrent eneste jeg bruker nå :-P) bruker rundt 90-95 d/dd ish og føler jeg fortsatt har plass i disse. Kosta rundt 50 kr.
Så om du er interessert så kan jeg legge ut link til den jeg kjøpte? :-)

Lindex og Ellos har faktisk en del gode merker som du ofte kan få gode rabatter på. Jeg har nylig oppgradert til ammebh, det er jo dyrt men vil være en investering som brukes i over ett år fremover :)

Sniker fra juli.

Kjøpte meg en ammebh fra ebay som passet fint og var veldig behagelig på (må kjøpe mer for omtrent eneste jeg bruker nå :-P) bruker rundt 90-95 d/dd ish og føler jeg fortsatt har plass i disse. Kosta rundt 50 kr.
Så om du er interessert så kan jeg legge ut link til den jeg kjøpte? :-)

Ja kan du ikke det !!:) hvor lang tid tok det før du fikk dem ? :)

Et tips for de som bare trenger å øke lengde og ikke cup - så selger de sånne forlengelses hemper i tre forskjellige farger på hennes og maurits. Fikk en hel pose med amme-bher av min søster, men var litt for stramme i vidden..så da var det redningen min istedenfor å begynne å kjøpe nye bh-er.

Back
Topp