Fornying av garderoben:)

junibebi89

Gift med forumet
Halvveis ute i sv skapet kom magen litt frem og. Og men disse big boobs i tillegg, byner ting å krympe seg! Så nå har jeg ryddet 6 poser el no med "før gravid" klær :p.

Har dere noe tips til nyinnkjøp av mammaklær og større klær? Er joggebukser best eller er mammabukser supert? Hvordan gensere er best syns du? Jeg tenker kanskje cardigans kan være bra nå, store og lange og sånn at man kan knyte i livet :)

Og hvor er det best å handle? Hvor har de mamma avd? :)

Halvveis ute i sv skapet kom magen litt frem og. Og men disse big boobs i tillegg, byner ting å krympe seg! Så nå har jeg ryddet 6 poser el no med "før gravid" klær :p.

Har dere noe tips til nyinnkjøp av mammaklær og større klær? Er joggebukser best eller er mammabukser supert? Hvordan gensere er best syns du? Jeg tenker kanskje cardigans kan være bra nå, store og lange og sånn at man kan knyte i livet :)

Og hvor er det best å handle? Hvor har de mamma avd? :)
Nå er jo jeg sm, så trenger ikke så mye fint tøy, men jeg har gått for noen store cardigans som kan funke senere også, også rett og slett mange lange singleter. Så kan jeg heller kaste de når graviditeten er ferdig og de er utbrukt. Prøvd så langt det går å bruke mine gamle, så kjøper jeg nye når jeg er ferdig:-) vil helst ha mest
Mulig av klesbudsjettet igjen ( oG spare opp) til ungen er ute slik at jeg kan unne
Meg en del fint nytt tøy:) :)

Jeg trenger også en handlerunde snart.

Foreløpig går jeg mest i kjoler. De passer heldigvis fortsatt. Skjorter passer ikke lenger, og har bare én bukse jeg får på. Gensere går greit :)

Tenkte jeg bare skulle finne vanlige kjoler som er romslige over mage/rompepartiet, jeg. Ikke så altfor gira på mammaklær. Men en bukse eller to må jeg nok kjøpe inn.

Sjekk ut finn eller lignenede om du vil ha klær til en billig penge!

Lange singleter funker fint med jakker/cardigans over.

Har gravidbukser fra hm som jeg kjøpte forrige svangerskap. I tillegg har jeg noen enkle ensfargete topper fra hm.

Hjemme går jeg i vanlige joggebukser og singleter :p ser ikke bra ut, men det bryr jeg meg ikke om ;)

Gravidbuksene fra hm har vært brukt her endel :) men nå begynner de å bli ubehagelige :( jeg er ganske høy, og den tøydelen stopper på magen og er ubehagelig :(

Går d mye i kjoler i elastiske stoff eller myke "fin" bukser med ekstra lange singlets over.
Har også kjøpt noen basic gravid gensere på hm, de er geniale :)

Hjemme er det joggebukse som gjelder :p

Jeg skal på en liten handlerunde idag tenkte jeg! Alle singleter begynner å skli oppover magen, utrolig irriterende.
Jeg tenkte å ta meg en tur på hm, de har gode mamma t-skjorter vet jeg.
Skal også en tur på Kappahl, de har veldig gode gravidetruser!
Jeg er litt stor fra før, så bukser er et problem for meg, har en gravidietights som mamma har sydd! Hjemme bruker jeg joggebukser, og noen haremsbukser fra Cubus som kan brukes ute også!

Jeg krøp til korset og la igjen noen kroner på mamma avd. på H&M om lørdagen.
De hadde faktisk behagelige og fine (!!) mammabukser der! Var veldig skeptisk før jeg dro...
I tillegg ble det noen rimelige gravid topper med 3/4 arm. Fine å ha på jobben sammen med en romslig strikket jakke.

Lykke til med klesjakten!

Jeg krøp til korset og la igjen noen kroner på mamma avd. på H&M om lørdagen.
De hadde faktisk behagelige og fine (!!) mammabukser der! Var veldig skeptisk før jeg dro...
I tillegg ble det noen rimelige gravid topper med 3/4 arm. Fine å ha på jobben sammen med en romslig strikket jakke.

Lykke til med klesjakten!

Ja må krype selv her nå, de fleste topper og singletter er krympet opp til magen:p.

Tusen takk! Gleder meg til å få noe som passer litt bedre nå og frrmover! Og trenger virkelig bukser. Bruker bare joggiser og treningssbukser til nå og det er ikke mange.. :)

Lindex har veldig gode t-skjorter :)

Elsker faktisk gravidbuksene fra hm. :) syntes de sitter godt og jeg føler meg godt kledd i dem. Er en del skjørt fra før jeg ble gravid som jeg bruker. Legger da strikken under magen og har en lang singlet over. Men har kjøpt meg en pakke med to gravidstrømpebukser. :)

Har kjøpt litt klær på Hm og Zalando.
Jeg liker å ha klær som passer og er på jobb, så da er det ok med behagelig tøy siden jeg har en jobb med mye bøy og løft.
Joggebukser bruker jeg bare hjemme :P

Sverger for tiden til strømpebukser og elastiske skjørt. Singleter og lange cardigans over.

Har kun handla på H&M til nå.. er ikke så fan av den butikken til vanlig, men både buksen og genserne jeg har kjøpt der er jeg veldig godt fornøyd med. Det er veldig behagelig :)

Elsker faktisk gravidbuksene fra hm. :) syntes de sitter godt og jeg føler meg godt kledd i dem. Er en del skjørt fra før jeg ble gravid som jeg bruker. Legger da strikken under magen og har en lang singlet over. Men har kjøpt meg en pakke med to gravidstrømpebukser. :)

Jeg kjøpte en i dag i blått dongeristoff! Jippi! Deilig å kunne gå i noe som ser ut som vanlig jeans og ikke bare joggiser! Spes om jeg skal ut i jobb igjen! Hvilke farger har du i de?:) har lyst på en i svart og.. :) men den ene svarte hadde så innmari sleng!

Jeg kjøpte en i dag i blått dongeristoff! Jippi! Deilig å kunne gå i noe som ser ut som vanlig jeans og ikke bare joggiser! Spes om jeg skal ut i jobb igjen! Hvilke farger har du i de?:) har lyst på en i svart og.. :) men den ene svarte hadde så innmari sleng!

Har to i lyseblått og en i grå. :) ille fornøyd med de. Har de i to forskjellige str. Men ene begynner å bli slitt etter graviditet to. :)

Har to i lyseblått og en i grå. :) ille fornøyd med de. Har de i to forskjellige str. Men ene begynner å bli slitt etter graviditet to. :)

Åh den lyseblå var også kjempe fin, men de hadde nesten ingen i 42 :p. Bare i mørkeblå. Så jeg må ta meg en ny tur og titte igjen snart, hvis jeg liker denne så kunne jeg tenkt meg en i lyseblått og svart.. :). Skal du kaste den ene tror du etter denne runden?

Back
Topp