Februar 2016❤️

Jøss. Slik jeg har forstått det er det væsken de er mest obs på. Det er vel ulike syn på det som alt anna. ;-) Det gikk veldig fint på uttaket. Hadde 10 egg, og de var helt rolige når der gjaldt væsken. Jeg er litt nervøs siden jeg ikke har hatt deg før. Men men, nå får vi se. Jeg fikk beskjed i går at det var 9 av 10 egg som var modne. Og fem egg hadde delt seg. Kvaliteten til mannen var fin, noe den ikke har vært de siste gangene. Det var moro, selv om de kun trenger noen få ;-) skal ringe inn i dag klokken 11, så vet jeg om jeg må reise med ferja i ettermiddag. Eller så blir det til lørdag.. Skal reise ned alene, skummelt... Håper i hvertfall det er to egg til innsetting. Har også hørt at noen har fått satt tilbake tre.... Årh. Kan ikke bare klokka bli 11!!! Hehe
Spennende :-)

Jøss. Slik jeg har forstått det er det væsken de er mest obs på. Det er vel ulike syn på det som alt anna. ;-) Det gikk veldig fint på uttaket. Hadde 10 egg, og de var helt rolige når der gjaldt væsken. Jeg er litt nervøs siden jeg ikke har hatt deg før. Men men, nå får vi se. Jeg fikk beskjed i går at det var 9 av 10 egg som var modne. Og fem egg hadde delt seg. Kvaliteten til mannen var fin, noe den ikke har vært de siste gangene. Det var moro, selv om de kun trenger noen få ;-) skal ringe inn i dag klokken 11, så vet jeg om jeg må reise med ferja i ettermiddag. Eller så blir det til lørdag.. Skal reise ned alene, skummelt... Håper i hvertfall det er to egg til innsetting. Har også hørt at noen har fått satt tilbake tre.... Årh. Kan ikke bare klokka bli 11!!! Hehe
Så spennende! Lykke til!:D

Så flott resultat!! :D Gratulerer så mye! Det er helt pussig at det kan være så utrolig forskjellige syn på det. Jeg fikk jo ut "bare" 11 egg og hadde ikke noe væske noe sted eller har symptomer på noe, men likevel totalfrys. Jaja.. :P Det blir spennende å høre hva de sier på telefon veldig snart. Krysser fingrene! ❤

Æsj, jeg henger littegranne her inne fortsatt, jeg, selv om det ikke blir innsett nå. Hører jo liksom litt til her allikevel :P

Fikk telefon i dag om 7 egg befruktet. Veldig fornøyd :D :D De ringer i morgen og forteller om hvor mange som er av god nok kvalitet for frys. Dette er så nervepirrende :P

Æsj, jeg henger littegranne her inne fortsatt, jeg, selv om det ikke blir innsett nå. Hører jo liksom litt til her allikevel :P

Fikk telefon i dag om 7 egg befruktet. Veldig fornøyd :D :D De ringer i morgen og forteller om hvor mange som er av god nok kvalitet for frys. Dette er så nervepirrende :P
Skummelt spennende :-) kjempebra med 7 befrukta egg.

Æsj, jeg henger littegranne her inne fortsatt, jeg, selv om det ikke blir innsett nå. Hører jo liksom litt til her allikevel :p

Fikk telefon i dag om 7 egg befruktet. Veldig fornøyd :D :D De ringer i morgen og forteller om hvor mange som er av god nok kvalitet for frys. Dette er så nervepirrende :p
Så flott!:D Godt du oppdaterer oss på februar også;) Krysser fingrene for 7 eskimoer da!:-D

Har også insett nå på fredagen !

Har ikke fulgt med så mye, for er redd for å bli skuffet hvis jeg setter for mye tid og energi på å tenke og lese slik jeg gjorde i fryseforsøket i januar , pluss tiden går innmari sakte når man holder på sånn .Så har holdt meg litt unna forumet!

Nå er det ikke lenge til jeg forhåpentligvis er ruger igjen .

Så spennende, håper virkelig det går den gangen her :) Vi lå vel ganske likt i januar også tror jeg?
Skjønner godt hva du mener, jeg er ikke så flink til å skrive her selv, men synes det er utrolig gøy å lese når andre får positive tester, gir litt håp liksom :)

Æsj, jeg henger littegranne her inne fortsatt, jeg, selv om det ikke blir innsett nå. Hører jo liksom litt til her allikevel :p

Fikk telefon i dag om 7 egg befruktet. Veldig fornøyd :D :D De ringer i morgen og forteller om hvor mange som er av god nok kvalitet for frys. Dette er så nervepirrende :p

Så bra med 7 befrukta :D Og er jo bare kjempekoselig om du henger her likevel, blir alltid litt stille her på slutten av måneden for oss som setter inn sent :p

Skummelt spennende :-) kjempebra med 7 befrukta egg.
Så flott!:D Godt du oppdaterer oss på februar også;) Krysser fingrene for 7 eskimoer da!:-D
Så bra med 7 befrukta :D Og er jo bare kjempekoselig om du henger her likevel, blir alltid litt stille her på slutten av måneden for oss som setter inn sent :p
Takk for det :D Ja, dette er spennende altså! Det tar aldri helt slutt heller. Haha. Jeg er jo på samme sted som dere akkurat nå, så det passer best å oppdatere her så lenge. Så får jeg heller flytte videre når neste steg er innsett :) Hyggelig å se hvordan det går med dere til slutt også ❤ Heier som bare det!!

Da blir det uttak på fredag og forhåpentligvis innsett på mandag her:) alt så veldig bra ut foreløpig:) eggløsningssprøyta settes ikveld. Spennende

Vet dere hvor mange uker man regnes når man tester positivt etter ivf forresten?:)

Uff så nervøs...insett i mårra hvis overleve optining kl 13.15...timan før når man venter på telefon er verst...

Back
Topp