Graviditetstest

Friluftslivmamma_3

Elsker forumet
Svak strek digital test. Er jeg gravid? På testen sto det ikke gravid, men så åpnet jeg testen å finner to streker. Skal isåfall være 3+5 i dag om det stemmer. Noen flere som har opplevd d på en digital test?

Vedlegg

• 1455645786213.jpg
    1455645786213.jpg
    30,3 KB · Visninger: 80
Har sett fleire sånne.. men trur dei digitale allti har to streka.. eg fekk sjøl sånn uten å vera gravid.. veldi kjedelig.. :( men da kan jo vera nåke forda.. :) har du prøvd me andre testa?:) 3+5 bør gi eit greit resultat me feks bt sine strimler!:)

Nei har ikke prøvd med andre tester nå. Sist svangerskap fikk jeg negative tester frem til uke 5 :/

Ser at på de clearblue testene så står det at den svake linjen der er resultat linjen

Vedlegg

• 1455647920716.jpg
    1455647920716.jpg
    82,6 KB · Visninger: 64
Det som er så sykt rart er at jeg har ingen ømme bryster nå slik jeg alltid pleier å ha før ikm. Er kvalm på kveldene nå å har fått sinnsykt uren hud

Takk :) venter til helga å tar en ny da :D

Jeg har alltid fått svake streker som deg på de digitale når den har vært negativ, men da har jeg tatt den for tidlig. Ta en test om noen dager igjen :)

Jeg har alltid fått svake streker som deg på de digitale når den har vært negativ, men da har jeg tatt den for tidlig. Ta en test om noen dager igjen :)
Så du har opplevd å få positiv test etterpå? :)

Da er det håp da :)) krysser fingrene å venter spent til helgen :)

Bestilte meg tester fra billig-tester tidlig i dag å har fått mail om at de allerede er sendt ut :) noen flere som har opplevd at man får de raskt etter bestilling? :D er så spent nå.

Ja de kommer veldig fort :)
Så bra :) kan nesten ikke vente med å teste :) var så sikker på at den digitale testen viste feil, så fikk store forventninger etter at jeg åpnet testen å så at test stripen var svakt positiv :D typen er overbevist om at jeg er gravid. Krysser fingrer og tær for at jeg blir her inne med dere

Back
Topp