Nyfødtfotografering Oslo/Akershus

ToBlirTre:)

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei!
Er det noen som har erfaring med nyfødtfotografering i Oslo/Akershus området? Kan gjerne være privat eller hobbyfotograf også som ikke er så dyr. Noen som har noen å anbefale? ☺

Åh!

Det lurer jeg også på :)
Har ikke funnet noen som er spesialisert på akkurat det, men har klart å Google meg fram til at studio Oscar i Lillestrøm er et greit nok alternativ...

Åh!

Har ikke funnet noen som er spesialisert på akkurat det, men har klart å Google meg fram til at studio Oscar i Lillestrøm er et greit nok alternativ...
Godt det er flere enn meg som lurer og sjekker opp masse på nett for tiden. ☺ Kanskje er vi heldige og får noen gode tips her etterhvert ;)

Godt det er flere enn meg som lurer og sjekker opp masse på nett for tiden. ☺ Kanskje er vi heldige og får noen gode tips her etterhvert ;)
Har funnet mye i Østfold, men det er jo i Østfold... Føler liksom at det er litt langt...

Åh!

Har ikke prøvd der selv, men har to venninner som begge ble ganske fornøyde!

Hei!

Jeg er i modell virksomheten i Oslo og Stavanger.
Jeg kan anbefale en som heter Eivind Nilsen : http://m.cleanshotphoto.com

Han er utrolig dyktig, realistiske priser, og etter erfaring en kjempehyggelig kar som er real og imøtekommende

Har ikke prøvd der selv, men har to venninner som begge ble ganske fornøyde!
Vet at de er flinke der, altså ;) Men de er ikke "spesialisert" på nyfødtfoto på samme måte som mange andre :)

Vi vurderte dem til bryllupet vårt, men så dukket plutselig et par kompiser av pappa opp og sa at bryllupsgaven vår fra dem var at de stilte med kamera og redigering av 500 bilder, så da trengte vi ikke å ta noen avgjørelse på det ;)

I dag booket jeg her:
http://www.klavestad.no/

Er på Fjellhamar, og vi likte bildene ;)
Ser fint ut så der vil dere helt sikkert bli fornøyd! ☺

Vi har booket med Nøtteliten Fotograf på Dal, men hun hadde veldig mye rundt vår termin så vi måtte også ha en backup i fall hun ikke rakk det. Så vår backup er Anne Tove Ørke i Oslo! ☺ Begge disse har spesialisert seg på nyfødtfotografering og ser ut til å ta veldig fine bilder! ☺

Ser fint ut så der vil dere helt sikkert bli fornøyd! ☺

Vi har booket med Nøtteliten Fotograf på Dal, men hun hadde veldig mye rundt vår termin så vi måtte også ha en backup i fall hun ikke rakk det. Så vår backup er Anne Tove Ørke i Oslo! ☺ Begge disse har spesialisert seg på nyfødtfotografering og ser ut til å ta veldig fine bilder! ☺

Vi vurderte Nøtteliten, men siden det var mye rundt vår termin, valgte vi Klavestad ;) Ble litt tilfeldig at det ble dem, men vi fikk et takkekort med fantastiske bilder her, så da måtte jeg spørre avsenderen hvem som hadde tatt dem.

Vi vurderte Nøtteliten, men siden det var mye rundt vår termin, valgte vi Klavestad ;) Ble litt tilfeldig at det ble dem, men vi fikk et takkekort med fantastiske bilder her, så da måtte jeg spørre avsenderen hvem som hadde tatt dem.
Ja det var litt usikkert om hun hadde tid.. og vi har vel termin samme dag eller med en dags forskjell? ☺ Ålreit å bruke en fotograf man ser har tatt bra bilder, da får man selv en bedre følelse på resultatet av sine egne bilder også! ☺

Ja det var litt usikkert om hun hadde tid.. og vi har vel termin samme dag eller med en dags forskjell? ☺ Ålreit å bruke en fotograf man ser har tatt bra bilder, da får man selv en bedre følelse på resultatet av sine egne bilder også! ☺
Er vel en dags forskjell på oss ja ;)
Fortsatt en stund til termin her, men var likevel sent ute :P

Jeg kunne aldri booket en fotograf uten å se bildene først, for jeg føler at jeg må kjenne meg igjen i dem, hvis det var logisk.

Er vel en dags forskjell på oss ja ;)
Fortsatt en stund til termin her, men var likevel sent ute :P

Jeg kunne aldri booket en fotograf uten å se bildene først, for jeg føler at jeg må kjenne meg igjen i dem, hvis det var logisk.
Ja tror du har dagen før meg! ;) Og det er enda en stund igjen til termin, og vi føler det er greit! ☺
Vi var også sent ute med å booke (ante ikke at man burde gjøre det så tidlig..), men vi har fått i boks to avtaler så bilder blir det uansett etterhvert! ;)

Skjønner godt hva du mener med at du vil kjenne deg igjen i bildene! ☺ Man må like stilen og det bør passe inn i våre hjem etterhvert.. ☺

Back
Topp