Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Evig kaos. Føler med deg. Jeg strammet tøylene når jeg hadde en mnd igjen av svangerskapet. Nå er det siste vi gjør før vi legger oss. Å rydder huset tar oppvaska bretter klær om det ikke er gjort.Jeg er skikkelig flau over hvordan vi har det i hjemmet vårt. Vi har fine møbler og har begynt å få et fint oppusset hus. Men vi klarer ikke å holde orden!
Mitt problem er at jeg ikke klarer å ta ting med en gang, feks oppvasken. Og ting blir liggende på andre steder enn de hører hjemme.
Mannen er et kapittel for seg selv. Han syns det er helt flott med skrujern på kjøkkenet, olje til bilen på badet og papirer overalt i huset. Han er absolutt ikke med på laget mitt, han syns vi har det ok....
Jeg derimot trives ikke. Vi har en jente på 10 mnd. Hun sover ikke så godt om kveldene, så jeg får ikke tatt huset da. Planen er å ta en kjapp ryddig hver kveld pluss å holde de rommene vi oppholder oss i ryddig. Men det begrenser seg når jenten er våken
Tips mottas med takk!
Haha, slik er det her også! Bra vi ikke er aleneBlir aldri strøkent her heller.. Når hun er våken må hun aktiviseres.. Om hun eeendelig sovner på dagen så lister vi oss rundt i frykt for å vekke henne.
Hjelper å invitere folk på besøk, da må vi ta en skikkelig sjau. Så får hun sitte og se på oss fyke rundt fra vippestolen sin...![]()
Jeg er også flau over huset vårt. Det er bygget i 86 og ikke pusset opp siden. Bare malt vegger. Syntes det er flaut å få besøk når vi har gammelt gulv og ting ikke er up to date! Kjøkkenet er helt jævelig!
Jeg er akkurat like dannJeg for min del blir stresset når det er rotete rundt meg, jeg bare klarer ikke å finne roen. Det handler ikke om at jeg skal ha noe utstillingshjem, men at jeg må ha det oversiktlig og ryddig rundt meg for å kunne klare å slappe av. Så om jeg smører meg med bodylotion i stuen, så sitter jeg den på plass med en gang jeg er ferdig. Om jeg dusjer og ligger klær på badegulvet, så bærer jeg de med meg ut på vaskerommet når jeg ferdig på badet. Middagen blir ryddet vekk med en gang alle er ferdig. På denne måten slipper jeg også å ta skippertak. jeg unngår unødvendig stress på denne måten.