Hadde så god tid

terri91

Betatt av forumet
Jeg har hele tiden tenkt jeg har god tid til å vaske klær, reie opp senga og handle til lille :-) men så plutselig er det "bare" 55 dager igjen.. Hvor ble tiden av.. Må kanskje begynne å pakke fødebeggen å gjøre klart hjemme hun kan jo faktisk komme før termin også, jeg å alle søsknene mine kom 2-3 uker før termin! Føler jeg plutselig fikk så dårlig tid. Andre som også føler sånn? :-)

Jeg har hele tiden tenkt jeg har god tid til å vaske klær, reie opp senga og handle til lille :-) men så plutselig er det "bare" 55 dager igjen.. Hvor ble tiden av.. Må kanskje begynne å pakke fødebeggen å gjøre klart hjemme hun kan jo faktisk komme før termin også, jeg å alle søsknene mine kom 2-3 uker før termin! Føler jeg plutselig fikk så dårlig tid. Andre som også føler sånn? :-)

Måtte inn på appen å sjekke når du skrev dette og der stod det jammen også 55 dager igjen... Wææææhh... Det går fort! Har også tenkt at jeg har å god tid, men når vi begynner å regne dager og ikke uker igjen da haster det kanskje litt... Haha... Her er jo ingenting klart enda!! :p

Fikk akkurat telefon fra butikken om at det vi har bestillt av utstyr er kommet så da er del vel bare å hive seg rundt å skru møbler og vaske klær etterhvert :)

Fødebaggen utsetter jeg litt til... Blir så altfor virkelig når man pakker den :p smånervøs førstegangsfødende i hus her... :p

Dagene går så fort og plutselig har vi født :) Tenker også å vaske klærne når det nærmer seg men en vet jo aldri når fødselen starter.
Da er det bedre at ting heller står klar noen uker for mye ;)
Førstemann her i huset kom 6 uker før termin og jeg var på ingen måte klar. Heldigvis har jeg en mor som tok ansvar og vaska klær og gjorde siste innkjøpene (sammen med mannen min) mens jeg lå på sykehus :)

Her er omtrent alt av utstyr i hus. Barnerommet males nå. Etter det kommer jeg til å ordne seng, vaske klær osv. Alt av møbler og sånt står ferdig montert etter storesøster ☺

Her er det 48 dager igjen!:p men føler jeg har super god tid!:p er liksom så innstilt på å gå over tiden i tillegg!:p

Kjenner følelsen , 47 dager igjenn her, og jeg føler jeg begynner å få d litt travelt med ting :o

Her er det 45 dager:eek::joyful: og kanskje minus 14 dager, får vite mer i morgen:nailbiting: da er det jammen ikke lenge igjen:)

Hvorfor kanskje minus 14 dager? Ble bare litt nysgjerrig :p

Er snakk om settes igang, siden jeg får så store barn og den siste endte med akutt keisersnitt med full narkose. Men nå har også den lille ligget 2 uker i seteleie, så spørs om han vil snu seg. Da kommer jeg ihvertfall til å nekte å føde:)

Har 48 dager i gjenn og føler eg har god tid :p dei andre 2 kom litt før termin. Men kommer ikkje til og stresse enda. Alt er vell kjøpt inn. Men ingen ting er på plass. Blir nokk heller ikkje ordna denne uka :p eg er så treig for tiden :p og mannen min klarer vell og få vaska noen klær om eg skulle føde før tiden. Eller så skal eg klare og ordne ting ganske kjapt når eg kommer hjem :)

Har 48 dager i gjenn og føler eg har god tid :p dei andre 2 kom litt før termin. Men kommer ikkje til og stresse enda. Alt er vell kjøpt inn. Men ingen ting er på plass. Blir nokk heller ikkje ordna denne uka :p eg er så treig for tiden :p og mannen min klarer vell og få vaska noen klær om eg skulle føde før tiden. Eller så skal eg klare og ordne ting ganske kjapt når eg kommer hjem :)
Klærne er jo vaska unna på en maskin de, så det tar jo ikke lange tida. Jeg tenker som så at dersom han kommer allerede nå så passer neppe klærne i 50/56 uansett, så da spiller det ingen rolle om de er vaska eller ikke. ;) :p

Montering av møbler og sånt gjør mannen på en formiddag. Så om babyen skulle komme før alt er klart så får nok mannen gjort i stand innen vi er hjemme fra sykehuset. :)

Har 65 dagar igjen å kænner tiden springer ifra meg. Har vaskat babyklærne. Skall stryka en del av de å legga åå plats

Klærne er jo vaska unna på en maskin de, så det tar jo ikke lange tida. Jeg tenker som så at dersom han kommer allerede nå så passer neppe klærne i 50/56 uansett, så da spiller det ingen rolle om de er vaska eller ikke. ;) :p

Montering av møbler og sånt gjør mannen på en formiddag. Så om babyen skulle komme før alt er klart så får nok mannen gjort i stand innen vi er hjemme fra sykehuset. :)

Godt å lese at flere tenker som meg :p vi har jo faktisk god tid enda, og det er ingenting som ikke kan løses relativt kjapt HVIS babyen plutselig skulle komme før! Så kjedelig å bli ferdig med alt allerede i februar..hva skal en da finne på i mars (og evt starten av apri)l? Hehe ;)

Enig, her er det ba 48 dager igjen, å kjenner selv på følelsen av å måtte få på plass alt nå i nærmeste fremtid ;)
Har fått på plass vogn, sprinkelseng me dyne å alt, vaska litt tøy men mangler endel, så er igrunn bare småtterier igjen men vil helst ha det på plass før vi er i mars. Har lyst å nyte siste tiden mest mulig før vi blir 4 stk ;)

Jeg vaska siste rest av babytøy i dag, har aaaltfor mye annet å måtte gjøre fremover så alt med baby å gjøre er greit for meg å gjøre nå :) Kjenner jeg gjerne skulle vært uten alt det andre, og bare hatt baby å konsentrere meg om men får skylde meg selv når jeg absolutt skal ha mange baller i luften! *puh* :)

Godt å lese at flere tenker som meg :p vi har jo faktisk god tid enda, og det er ingenting som ikke kan løses relativt kjapt HVIS babyen plutselig skulle komme før! Så kjedelig å bli ferdig med alt allerede i februar..hva skal en da finne på i mars (og evt starten av apri)l? Hehe ;)
Erfaringsmessig blir de tre ukene man går i permisjon før babyen kommer ganske langsomme, kjekt å ha noe å gjøre da også. ;) ...og enda ble første født to uker før, så hadde bare ei uke å kjede meg på før hun kom. :P

Er snakk om settes igang, siden jeg får så store barn og den siste endte med akutt keisersnitt med full narkose. Men nå har også den lille ligget 2 uker i seteleie, så spørs om han vil snu seg. Da kommer jeg ihvertfall til å nekte å føde:)
Da skjønner jeg.....
Håper du slipper å gå til termin. Er du jevnlig på UL på vekstestimering? :)

Da skjønner jeg.....
Håper du slipper å gå til termin. Er du jevnlig på UL på vekstestimering? :)

Håper det jeg også:)
Jeg er på ultralyd hos jordmor på sykehuset annen hver uke:) samt går til kommunal jordmor og lege, så blir godt fulgt om fra alle kanter ihvertfall :joyful:

Back
Topp