Vi som bruker CBFM ;) !

Gratulerer så mye til dere :)

Oioioi, høres jo veldig lovende ut altså :) Alltid godt å høre slike gode ting!

Men tok dere EL-strips før cbfm? For jeg får positive på dem skjønner du.. Merkelig! Fikk dere max første PP med monitoren? :)
Syklusene mine er ganske regelmessige og normal. Syklusen ligger på rundt 28-30 dager! Og mensen kommer alltid når den skal (ikke vil den ska komme) :p

Jeg tok ikke el-strips nei, jeg bare tempet og brukte cbfm :) Fikk ikke maks på første pp, men på andre pp makset jeg ;) Og 14 dager etter testet jeg positivt :D Skjønner at det er frustrerende, men hold ut hvertfall et par pp'er til med cbfm! Krysser fingrene for dere :happy:

Hva gjør dere dersom dere har ett par testpinner til overs, bruker dere dem neste mnd? På tross av at det står en ikke skal blande pinner fra ulike serinumre?

Jeg har nå hatt 4 dager med lav og 10 med høy, CD 19, har 6 pinner igjen, og vurderer å ikke teste mer denne mnd da jeg er nokså sikker på at jeg har hatt EL. Men siden andre sier at de første PP skal monitoren bli kjent med min syklus og mitt hormonnivå, er det derfor hensiktsmessig å fortsette å teste ut pakken, dvs alle 20 testene?

Det er ingen problem å bruke de resterende testene på neste pp før man evt begynner med de som er i en ny pakke. Dette har jeg gjort også. Kan ikke kaste 10 tester liksom :-/

Jeg tok ikke el-strips nei, jeg bare tempet og brukte cbfm :) Fikk ikke maks på første pp, men på andre pp makset jeg ;) Og 14 dager etter testet jeg positivt :D Skjønner at det er frustrerende, men hold ut hvertfall et par pp'er til med cbfm! Krysser fingrene for dere :happy:

Okai, høres veldig lovende ut! Hører jo veldig mye bra om denne monitoren :) Så håper virkelig det hjelper oss. Jada, er bare i første PP med monitoren så ska gi det 3-4 PP før eg finne på noe ant lurt :P

Du kan ha en LH peak uten å faktisk ha el.. Den beste måten å se om du faktisk har hatt eggløsning er å Tempe.

Var hos gynekolog på fredag, dag 24 i syklusen. Hun kunne se at jeg hadde hatt eggløsning på ul. Derfor er det enda merkeligere at monitorene ikke plukker det opp... :/

Noen her som har PCO og bruker CBFM? Vet at el-billigstrimmel gir utslag litt i hytt og pine når man har forhøyet LH nesten konstant. Men klarer ikke å ikke følge med på el for det om. Så nå kommer CBFM og temperaturmåler i midten av uka. Vil jeg ha utbytte av den tror dere? Eller vil jeg bare bli forvirret..

ImageUploadedByBV Forum1455568483.305895.jpg

PP 12, første PP med cbfm :)
Dag 14: Maksimal

Meg: veldig spent!! :)

Har prøvd cbfm for første gang denne måneden. Hatt høy hver dag i en uke og fikk maksimal i dag på CD 22. Nå fikk jeg jo beskjed av legen forrige uke at jeg ikke har el, så tar monitoren med en klype salt. Men da er jeg i hvert fall i gang og har fått prøvd det før jeg begynner med pergo i neste syklus :)

Hei alle sammen! Lurer på om jeg kan stille et spm ang CBFM.. Jeg har fått låne en av venninne som er gravid og ikke trenger sin på en stund

Men jeg glemte jo å tilbakestille den! Fant ut at jeg skulle det dag 6, men etter en reset kan jeg jo ikke stille lenger frem enn dag 5.. Så nå sier monitoren at jeg er på dag 5, mens jeg egentlig er på dag 6.

Ville dere brukt den som vanlig denne syklusen likevel?

Hei alle sammen! Lurer på om jeg kan stille et spm ang CBFM.. Jeg har fått låne en av venninne som er gravid og ikke trenger sin på en stund

Men jeg glemte jo å tilbakestille den! Fant ut at jeg skulle det dag 6, men etter en reset kan jeg jo ikke stille lenger frem enn dag 5.. Så nå sier monitoren at jeg er på dag 5, mens jeg egentlig er på dag 6.

Ville dere brukt den som vanlig denne syklusen likevel?
Ja det har ikke så mye å si. Bare å bruke den som vanlig :)

Heisann :)
Jeg fikk max på monitoren i går, men ingen EL-slim (pleier å ha litt). Jeg hadde store EL-smetter også. Har jeg hatt EL uten EL-slim?
Når burde vi legge inn aksjer..?
Vi la inn aksjer natt til søndag og i går kveld, tenkte i dag og i morgen også...?

Heisann :)
Jeg fikk max på monitoren i går, men ingen EL-slim (pleier å ha litt). Jeg hadde store EL-smetter også. Har jeg hatt EL uten EL-slim?
Når burde vi legge inn aksjer..?
Vi la inn aksjer natt til søndag og i går kveld, tenkte i dag og i morgen også...?

El kommer i morgen så du har ikke hatt det enda :) dere bestemmer jo selv hvor ofte dere legger inn aksjer. Men hos meg holdt det med dagen før første dagen med max og andre dagen med max. Sæd overlever visst nok noen dager inni deg så du skal være sikret om dere ikke legger inn aksjer i dag :)

Innom for noen gode råd.. Hadde positiv el test på strimmel igår .. Og kjempe vondt :o Negativ idag på strimmel men maks på monitor.. Den var på maks igår og.. Tror di er det hver mnd.. Men.. Vi la inn aksjer torsdag,lørdag,og søndag og inatt.. Og hadde altså positiv el igår.. Negativ på strimmel idag.. Mannen skal egentlig jobbe borte i 2 dager nå.. :( Men vurderer og overtale han til og komme hjem.. Eller? Burde det holde? :)

Innom for noen gode råd.. Hadde positiv el test på strimmel igår .. Og kjempe vondt :o Negativ idag på strimmel men maks på monitor.. Den var på maks igår og.. Tror di er det hver mnd.. Men.. Vi la inn aksjer torsdag,lørdag,og søndag og inatt.. Og hadde altså positiv el igår.. Negativ på strimmel idag.. Mannen skal egentlig jobbe borte i 2 dager nå.. :( Men vurderer og overtale han til og komme hjem.. Eller? Burde det holde? :)
De fleste sier vel at det beste er å legge inn aksjer på forhånd, og der vil jeg si dere har gjort en veldig god jobb... :)

Ja.. Får satse på det holder.. Tipper el er idag.. Siden jeg har negative el strimmler :) Og ikke vondt :) Uff.. Denne prøvingen :)
Ja det hjelper når el endelig inntreffer!! Hadde selv 3 dager med ømhet og smerte før el denne pp! Satser på at det betyr et godt og sterkt egg som lar seg befrukte :)

Back
Topp