Skravletråd februar!

Det er flotte klær altså :)
Fryktelig rart å kjøpe små plagg igjen
Og veldig koselig regner jeg med :)

Jeg syns det føles litt rart å være ferdig med det

Han hadde en ørebetennelse i høst og tenkte det var verdt å sjekke da de sier væske i mellomøret kan gjøre det vanskelig å sovne. Tok seg en del til ørene også
Ah. Sånn sett. Så slitsomt og vondt når de små plages :/

Effektiv men koselig dag hos deg :D
Slappet av og nusset på mannen mye idag før jeg hentet N i bhg :) ❤️
Jepp :/ men sjefen sa at han fikk fri på onsdag. Han må ikke jobbe noe natt eller dag da skal vi kose oss hjemme før vi henter N i bhg :)

Da blir det litt skravling i natt også da ;) Så utrolig bra at han får fri på onsdag!! Skal dere gjøre noe spesielt på onsdagen eller blir dere hjemme å slapper av ?

Hvor gammel er knøtte ditt? Har han kolikk?

Jeg har ei med utrolig mye luftsmerter!! Har kjøpt en ergo 360, men ikke fått brukt den enda. Har ikke helt skjønt hvordan jeg skal bruke spedbarnsinnlegget.
Fungerer den på å roe den gutten din?
Knøtte er straks 8 mndr. Holder på med tenner. Men bæring hjelper helt klart på søvnen.

Når det gjelder kolikk har vi hatt det også med Vesla da hun var 2-4 mndr. da brukte jeg bæresjal. For jeg syntes hun satt bedre i det. Men erfaringsmessig så hjelper all bæring mage mot mage på luftsmerter.

Lurer på om vi får sengen for oss selv i natt.
Frøkna her i flere uker kommet ned til oss i løpet av natten.
Hun påstår at det er fordi det er monster på rommet hennes, men hun virker aldri redd bare kosete.

Har kjøpt en liten blokk i dag og masse klistremerker.
Dersom hun sover i sengen sin hele natten kan hun få ta et klistremerke og sette i boken...

Back
Topp