Jeg klarer ikke helt å gi slipp på dere...

Lyckeliten10

Forumet er livet
VIP
✨️Julestjernene2023✨️
Septemberlykke 2024
Oktoberfest 2024 ❤️
Septembertassene 2026
Så jeg holder meg her til torsdag, hvis det er greit? Har fått legetime da, og da får jeg vel endelig bekreftet at dette er en sa.
Jeg blør nesten ikke i dag, kun når jeg er på do og når jeg tørker meg.

Selvfølgelig får du være her hos oss så lenge du vil! :Heartred Jeg er optimist for deg og håper på et mirakel på torsdag, selv om sjansen er liten :Heartred

Selvfølgelig får du være her hos oss så lenge du vil! :Heartred Jeg er optimist for deg og håper på et mirakel på torsdag, selv om sjansen er liten :Heartred
Sjansen er vel ganske minimal, men takk for at du er litt optimist❤️ For det er ikke jeg..

Selvsagt får du være her!
Ei venninne av meg blødde skikkelig i begynnelsen av siste svangerskapet sitt, hun blødde igjennom buksa og brukte bind i noen uker men hun har en herlig liten gutt nå, så krysser fingre for at du har en levende spire i magen ❤

Klart du for vare her, håper at det går bra...

Selvsagt får du være her!
Ei venninne av meg blødde skikkelig i begynnelsen av siste svangerskapet sitt, hun blødde igjennom buksa og brukte bind i noen uker men hun har en herlig liten gutt nå, så krysser fingre for at du har en levende spire i magen ❤
Var det bare blod eller var det klumper og menssmerter også? Håpet mitt er jo der, men jeg vet med meg selv at det har gått galt denne gangen..

Krysser fingrene for deg jeg også ❤️

Får håpe på et lite mirakel og gode nyheter på torsdag :)

Var det bare blod eller var det klumper og menssmerter også? Håpet mitt er jo der, men jeg vet med meg selv at det har gått galt denne gangen..
Har ikke fått alle detaljene rundt det, men hun var 100% sikker på at det hadde gått galt. Og det var en stor blodansamling i livmoren og hun fikk beskjed om at hvis den ble større eller kom i kontakt med fosteret kunne hun abortere, så var kritisk men gikk bra!
Så ber om et mirakel her også!

Masse lykke til hos legen i dag! Håper du får gode nyheter! ❤️

Lykke til hos legen i dag, krysser fingrer og tær<3

Lurer også veldig på hvordan det gikk...? ❤️

Back
Topp