6+0 og hcg på 17746

Midnattsol

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Hva tenker dere om det? Legen mente jo som sagt at jeg ikke kunne være gravid så fort etter SA i januar, men denne hcg er vel ikke så verst?!

Leger sier mye rart. Jeg fikk vite at vi ikke kan få barn. Jeg har en på 2,5 og er gravid igjen. Høy og fin hcg :) Gratulerer :)

Ja, legene sier mye rart. Har du målt hCG i mellomtiden og funnet at den har vært lavere siden SA? Jeg vet ikke hvor lenge hCG sitter i, men normalt sier de jo at man skal hoppe over en syklus før man prøver på igjen. Det høres jo uansett ut som du har grunnlag for tidlig UL :) Lykke til, håper det er en spire som klamrer seg fast der :)

Ja, legene sier mye rart. Har du målt hCG i mellomtiden og funnet at den har vært lavere siden SA? Jeg vet ikke hvor lenge hCG sitter i, men normalt sier de jo at man skal hoppe over en syklus før man prøver på igjen. Det høres jo uansett ut som du har grunnlag for tidlig UL :) Lykke til, håper det er en spire som klamrer seg fast der :)
Når æ mista i uke 5, sist så var målingen 89 og to dager etterpå 39. Og fikk negativ test noen dager etter det, helt blenda hvit.. Så æ har skikkelig troa nå :)

Når æ mista i uke 5, sist så var målingen 89 og to dager etterpå 39. Og fikk negativ test noen dager etter det, helt blenda hvit.. Så æ har skikkelig troa nå :)

Da høres det jo helt toppen ut, hCG'en din målte jo høyt og fint :) Gratulerer!

Sniker fra juni,
Men jeg hadde en SA i uke 5 den 15.september og følgte også med at hcg gikk ut av kroppen og gikk raskt her også, og rett under en mnd senere (13.okt) satt jeg med en ny positiv test, legen mente at det var for tidlig å bli gravid igjen, men i uke 8 fikk jeg se et bankende hjerte på ul og er nå snart 22 fullgåtte uker og har en frisk og fin guttebaby i magen :-)

Gynekologen var også overrasket over at jeg ble gravid så fort etter SA. Han sa bare "Godt jobba!" :D

Back
Topp