Hva tenker dere om det? Legen mente jo som sagt at jeg ikke kunne være gravid så fort etter SA i januar, men denne hcg er vel ikke så verst?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk og gratulereLeger sier mye rart. Jeg fikk vite at vi ikke kan få barn. Jeg har en på 2,5 og er gravid igjen. Høy og fin hcgGratulerer
![]()
Når æ mista i uke 5, sist så var målingen 89 og to dager etterpå 39. Og fikk negativ test noen dager etter det, helt blenda hvit.. Så æ har skikkelig troa nåJa, legene sier mye rart. Har du målt hCG i mellomtiden og funnet at den har vært lavere siden SA? Jeg vet ikke hvor lenge hCG sitter i, men normalt sier de jo at man skal hoppe over en syklus før man prøver på igjen. Det høres jo uansett ut som du har grunnlag for tidlig ULLykke til, håper det er en spire som klamrer seg fast der
![]()
Når æ mista i uke 5, sist så var målingen 89 og to dager etterpå 39. Og fikk negativ test noen dager etter det, helt blenda hvit.. Så æ har skikkelig troa nå![]()