Dia1
Betatt av forumet
Jeg hadde 7,9 som ligger i ganske grenseland i følge legen og jordmødrene![]()
Ei venninne av meg, hadde 7,6 og fekk beskjed om at blodsukkeret va fint
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde 7,9 som ligger i ganske grenseland i følge legen og jordmødrene![]()
Ei venninne av meg, hadde 7,6 og fekk beskjed om at blodsukkeret va fintho har målt litt etter middag, og ligg på over 7. Eg får beskjed om at eg må ligge under 6,5 etter mat, urettferdig ;-)
Veldig ulikt hva man får beskjed om rundt omkring... Jeg skal holde blodsukkeret under 6 før mat og under 8 etter mat... Under 6,5 var jo veldig lavt da...
Eg skal måle etter 2 t, du skal kanskje måle etter 1 time? Det er jau stooooor forskjell.. behandlingsmålet for insulin på diabetespoliklinikken i porsgrunn er langtidsblidsukker på 6 eller over...
Veldig ulikt hva man får beskjed om rundt omkring... Jeg skal holde blodsukkeret under 6 før mat og under 8 etter mat... Under 6,5 var jo veldig lavt da...
Jeg fikk beskjed av diabetes sykepleier at det måtte ligge under 7. Helst 6 å noe. Samt måle 2 timer etter mat![]()
Nokre plassar er behandlingsålet for insulin, langtidsblodsukker på 7 fyrste og andre trimester, og under 6 i tredje trimester. I porsgrunn er det under 6 heile svangerskapet, så dei ligg nok litt under heile vegen. Det er jau milesvis forskjell på eit langtidsblodsukker på 6 og 7.. eit spøramål til de som har svangerskapsdiabetes: Føler du at babyen er veeeeldig aktiv og nesten ikkje ligg stille? Det føler eg, men veit ikkje om det er tilfeldig, eller om det er pga. Den ligg i eit «sukkerfyllt» miljø![]()
Nokre plassar er behandlingsålet for insulin, langtidsblodsukker på 7 fyrste og andre trimester, og under 6 i tredje trimester. I porsgrunn er det under 6 heile svangerskapet, så dei ligg nok litt under heile vegen. Det er jau milesvis forskjell på eit langtidsblodsukker på 6 og 7.. eit spøramål til de som har svangerskapsdiabetes: Føler du at babyen er veeeeldig aktiv og nesten ikkje ligg stille? Det føler eg, men veit ikkje om det er tilfeldig, eller om det er pga. Den ligg i eit «sukkerfyllt» miljø![]()
Jeg føler at han egentlig er litt roligere enn andre beskriver... Men miljøet er vel ikke så veldig "sukkerfyllt" om man greier å holde blodsukkeret nede, eller? Føler jeg vet så altfor lite, selv om man prøver å lese seg litt opp på det![]()
Eksperten eg går til sa at uansett kor flink ein er til å halde blodsukkeret nede og stabilt, vil det vera eit meir sukkerfyllt miljø i livmora enn om ein ikkje hadde hatt svangerskapsdiabetes. Eg har greidd å halde blodsukkeret nede og på eit jemnt nivå, likevel er babyen større enn gjennomsnittet (+10-15%). Det som er bra, er at ein mest sannsynleg slepp å gå overtid![]()
Når fikk du babyen estimert til +10-15%? I hvilken uke?
I veke 28/29.. Skal attende i veke 32, er 30+2 nå. Han sa at om ho fortsetter å vekse i same kurve, endar ho opp på mellom 3,5 og 4 kilo. Men sjansane for å bli satt i gang før tida, er der jau og.
Jeg var også i uke 28/29, men advarer han estimert til +1%, skal tilbake nå i uke 32 og da kan det jo ha forandret seg mye...
Kan eg spørje om kor mykje han vog då? Mi vog 1400 g...