Oppbevaring av kosedyr

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Noen som har noen lure løsninger på oppbevaring av kosedyr? Gjerne med bilder :)
 
Får ikke tatt bilde nå, ettesom guttungen sover.
Men vi har sånne stoff kurver. De kan både henges opp og stå på gulvet. Har to mindre med bjørner på og de henger på veggen. Og to sånne som på bildet. image.jpg
 
Vi har sånn rund dings fra IKEA :) plass til mye oppi der (og ja, den er helt full og vel så det :eek: )
 
Jenten min er så stor at de fleste kosebamser ligger på loftet.
Men nå er det tid for å finne frem noen igjen. Så godt å få inspirasjon på oppbevaring ☺
 
Stakkars bamsene her i huset har ligget i en pose i garasjen og blitt gnagd på av mus ... mannen mener vi må kaste dem fordi det er forferdelig uhygienisk og farlig for en liten baby, men jeg synes det er så synd! Har han rett?
 
Stakkars bamsene her i huset har ligget i en pose i garasjen og blitt gnagd på av mus ... mannen mener vi må kaste dem fordi det er forferdelig uhygienisk og farlig for en liten baby, men jeg synes det er så synd! Har han rett?

Jeg ville kastet :(
 
Stakkars bamsene her i huset har ligget i en pose i garasjen og blitt gnagd på av mus ... mannen mener vi må kaste dem fordi det er forferdelig uhygienisk og farlig for en liten baby, men jeg synes det er så synd! Har han rett?
Jeg ville kastet ja.
Selv om det er veldig trist.
 
Tror jeg egentlig er enig med dere ... og mannen. Synes bare så synd på dem :( de er liksom individer med uttrykk og en historie ...
ser den.. har noe gamle bamser i kjelleren hos besteforeldrene mine jeg ikke klarer å kvitte meg med..
Men de bare ligger der liksom. :p
 
Har et slags nett/hengekøye som henger i et hjørne på rommet til eldstemann, og der er det plass til masse bamser. Resten ligger i en plastboks øverst i skapet hans, så får han bytte på dem innimellom. Minstemann har ikke så mange enda, så de ligger bare samlet på en sakkosekk på rommet hans :)
 
Skal sy en slags kul sakkosekklignende sak til Mini som kan være full av bamser når de ikke er i bruk. Så kan han sitte i den :p
Akkurat nå har jeg kurver til dem, men det tar opp så mye plass.
 
Stakkars bamsene her i huset har ligget i en pose i garasjen og blitt gnagd på av mus ... mannen mener vi må kaste dem fordi det er forferdelig uhygienisk og farlig for en liten baby, men jeg synes det er så synd! Har han rett?
Er nok enig med mannen din ja, ville ikke gitt musspiste bamser til barnet mitt
 
Back
Topp