Tilgangsansvarlig skjult forum

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Vi er straks kvalifisert for skjult forum. :)

Da trenger vi å velge en tilgangsansvarlig som sørger for at de som har oppfylt kriteriene får tilgang til den skjulte gruppen :)

Er det noen som kunne tenke seg denne jobben? Vi kan stemme over det dersom vi får flere som har lyst.

Ja, her var det ikke mange som kastet seg fram :p
Jeg KAN gjøre det, men vil ikke stå i veien for noen hvis det er noen som har veldig lyst! :)

Vi kan jo vente litt til å se ja. :)

Ja, her var det ikke mange som kastet seg fram :p
Jeg KAN gjøre det, men vil ikke stå i veien for noen hvis det er noen som har veldig lyst! :)
Høres greit ut at du gjør det ;)
Kan jo vente å se om noen andre vil være det, men kan jo hende noen kommer om en uke og også vil være det, så syns vi heller kan bestemme med avstemning og div sånt da også ha midlertidig i mellomtiden ;)

Høres greit ut at du gjør det ;)
Kan jo vente å se om noen andre vil være det, men kan jo hende noen kommer om en uke og også vil være det, så syns vi heller kan bestemme med avstemning og div sånt da også ha midlertidig i mellomtiden ;)

Er det ikke litt å sette seg inn i da? vet ikke om jeg gidder det bare for en uke altså :p Det er vel mest jobb i starten også, når "alle" vil inn, og så dabber det litt av etterhvert ;)

Er det ikke litt å sette seg inn i da? vet ikke om jeg gidder det bare for en uke altså :p Det er vel mest jobb i starten også, når "alle" vil inn, og så dabber det litt av etterhvert ;)
Ja tenker meg det gjerne er sånn.
Skjønner at du ikke gidder for en uke for ville jo gjort jobben lett for andre som eventuelt tar over.

Tenker bare på hva Tamara sa, om at andre kan ha lyst men har ikke testet positivt enda :(
Vil jo gjerne få igang det skjulte forumet også!

Skjønner at du ikke gidder for en uke for ville jo gjort jobben lett for andre som eventuelt tar over.

Tenker bare på hva Tamara sa, om at andre kan ha lyst men har ikke testet positivt enda :(

Men vi setter jo midlertidig navn ihvertfall da :) Så får vi se.. Jeg tviler egentlig på at det er så mange vanskelige damer der ute ;) Jeg hadde personlig bare vært superglad for å få komme meg inn i et terminforum :)

Men vi setter jo midlertidig navn ihvertfall da :) Så får vi se.. Jeg tviler egentlig på at det er så mange vanskelige damer der ute ;) Jeg hadde personlig bare vært superglad for å få komme meg inn i et terminforum :)
Ja ikke sant. Kan prøve å finne innlegget fra hun som reagerte på dette da :)

Tror ikke det blir noe stort problem. De fleste synes nok det bare er hyggelig at det er opprettet et skjult forum med tilgangsansvarlig.

Tror ikke det blir noe stort problem. De fleste synes nok det bare er hyggelig at det er opprettet et skjult forum med tilgangsansvarlig.

Ja, jeg vil også tror det egentlig :) om det er noen her inne og sniker mens dere håper på positiv test, si gjerne ifra om dere har noen tanker om dette ;)

Tja vet ikke hvor opptatt de som gjerne har prøvd en stund er, skulle tro de fleste syns det var hyggelig. Men vet det var ei som syns det var nesten diskriminerende siden hun ikke ville fått hvert med å bestemt slike ting siden termin alltid ville være i slutten av mnd.
Vet jo ikke om det er flere som tenker sånn og Tamara husker det vel veldig godt siden hun ba oss vente, hun har vel mer oversikt.
For min del kunne hvem som helst hvert tilgangsansvarlig og navnet hvert knoll og tott bare for å få det åpnet :p

Jeg sjekket med terminkalkulatoren og de som hadde el 5 februar får termin 31.oktober. De vil si at de allerede er 9 dpo, og få dager unna positiv test, så det er ikke mange dagene før de fleste er inne (noen etternølere vil det jo alltid være).

Her er tråden hvor det diskuteres om at man skal vente på de siste. De har jo ett poeng, men å vente til sistemann er 5 uker på vei er jo kanskje å dra det litt langt ;)

http://forum.babyverden.no/threads/skjult-forum-på-termingruppe.1716614/
Bra du fant den :)

Slik jeg tenker det da er at det vil ALLTID være etternølere! Jeg ble ikke aktiv i mitt forrige terminforum før etter jentungen ble født! Men har hvert veldig aktiv siden den tid da :p

Skal man tenke på alle hele tiden får man faktisk ikke gjort noe, tenk om noen kommer i april og syns det er dårlig gjort at vi har fikset og ordnet?

Men er grunnet til at jeg nevner midlertidig da, da burde alle føle seg velkomne

Back
Topp