Jubeltråd :)

Åj, så kjekt!! Jeg har også hatt veldig uregelmessig syklus, kanskje jeg også kan få tidlig :) Skal på første kontroll neste tirsdag, da er jeg 12+0.
Ja, jeg visste at noen andre her hadde fått det, men klarte liksom ikke tro det før legen selv sa til meg at hun ikke kunne fylle ut noe skjema uten å vite hvor langt jeg var på vei. Selv har jeg beregnet ut fra at når jeg fikk symptomer. Alltid fått symptomer rundt 4 uker de gangene jeg har vært gravid tidligere, så tenker at det stemmer nå også... Blir veldig overasket om UL ikke stemmer noenlunde med egne beregninger, men uansett kjekt med UL...
 
Jeg jubler for 10+0 idag! Fremdeles lite kvalme(kun noen ganger litt uggen etter at jeg har spist og ved bilkjøring på morgenen),og har ikke kastet opp en eneste gang!
Jeg jubler også for trøtthet og ømme pupper, for det er jo et tegn på at det er noe på gang i kroppen!
 
Jeg som var så redd.... er nå etter min andre t.u.l. helt tullete i hodet. Jeg så hjertet slå ❤ for en fantastisk følelse. ❤
 
Jeg som var så redd.... er nå etter min andre t.u.l. helt tullete i hodet. Jeg så hjertet slå ❤ for en fantastisk følelse. ❤

Jeg jubler også for å ha sett et bankende hjerte på TUL i dag <3 Også jubler jeg for 8 uker i dag :) For en unik følelse ja <3
 
Jeg jubler også for å ha sett et bankende hjerte på TUL i dag <3 Også jubler jeg for 8 uker i dag :) For en unik følelse ja <3

Ja fantastisk følelse. ❤
Jeg var så redd fram til i dag at jeg var redd det var noe galt med meg jeg. Men ble beroliget av gynekolog at det var helt normalt og bli redd.
Nå er jeg ikke sånn redd lengre hvertfall. ❤

Gravid Uke 9 begynner her i morra. :) så Morro. :)
 
Ja fantastisk følelse. ❤
Jeg var så redd fram til i dag at jeg var redd det var noe galt med meg jeg. Men ble beroliget av gynekolog at det var helt normalt og bli redd.
Nå er jeg ikke sånn redd lengre hvertfall. ❤

Gravid Uke 9 begynner her i morra. :) så Morro. :)

Skjønner deg godt, har flere ganger tenkt at jeg kommer nok til å miste igjen. Men med et bankende hjerte har man veldig gode sjanser <3
 
Jubler for sol, og første dagen jeg klarer å gå tur på tross av kvalmen:D
 
Jubler for uke 9 i dag, og at jeg er i kjempe fin form:)
image.png
 
ImageUploadedByBV Forum1455409641.800594.jpg
En uke igjen!!!!! <3
 
ImageUploadedByBV Forum1455444090.644384.jpg

Juhuuu, 10 uker! :D
 
Back
Topp