Skravletråd februar!

Jeg syns du skal ta den en prat med gubben din. Fortelle han hvordan ståa er, på ordentlig, kanskje han skjønner at han er nødt til å trø til eller at ting er nødt til å skje på en litt annen måte.
Klem til vakre deg ♡
Takk søtis ♡
Hjelper ikke så mye når gubben sitter 4 timer unna. Logistikken går ikke opp. Han er av typen det ordner seg der og da. Det funker ikke for meg. Prøver å gi og ta. Nå viser det seg at flyttinga tar 3 turer og hele helga. Kan se langt etter avlastning i helga og hele neste uke er jeg alene med hun.

Da er nok er uke over.
Hele uken har gått i ett.
Nå får jeg slappet litt av.

Lille U skal forresten på sin første bursdagsfeiring til en barselgruppen, det gleder vi oss til.
Muligens vi også får besøk på søndag :)

Hva skal dere I helgen?

Kanskje du bare må si stopp . Selv om andre forventer av deg så må du si stopp om det blir for mye
Prøvd. Men går inn ene øret og ut det andre. Ting må bli gjort og når ingen andre gjør det må jeg gjøre det.

Lykke til på kontroll:) hele familien:p
Ser storebror dårlig?
storebror har briller, da ser han bra

Men han skjeler, er langsynt og har skjeve hornhinner, såpass at vi får briller av nav.

Siden sjeling er så arvlig testes søstrene også. Minste skal henvises fra helsestasjonen når hun er et år, sa de i dag

Takk søtis ♡
Hjelper ikke så mye når gubben sitter 4 timer unna. Logistikken går ikke opp. Han er av typen det ordner seg der og da. Det funker ikke for meg. Prøver å gi og ta. Nå viser det seg at flyttinga tar 3 turer og hele helga. Kan se langt etter avlastning i helga og hele neste uke er jeg alene med hun.
Er det ingen som kan hjelpe deg? Ingen venner eller noe som kan være med deg å ta tuppa litt?

Back
Topp