Ja var glad for å se ossSyns han det var godt å se mamma?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja var glad for å se ossSyns han det var godt å se mamma?
Om den ligger hvertfallSnø er herlig da![]()
Håper det blir bedre her etterhvertVi får lønnslipp på Mail nå og har aldri før fått den så tidlignå kommer den dagen før lønna, mens før kom den 1-3 dager etter lønna
![]()
Klem til degHvorfor skal man vise så sykt mye forståelse for andre, men noe forståelse tilbake får man aldri. Kjenner jeg er lei og oppgitt egentlig
Takk du ♡Klem til deg
Takk søtis ♡Jeg syns du skal ta den en prat med gubben din. Fortelle han hvordan ståa er, på ordentlig, kanskje han skjønner at han er nødt til å trø til eller at ting er nødt til å skje på en litt annen måte.
Klem til vakre deg ♡
Prøvd. Men går inn ene øret og ut det andre. Ting må bli gjort og når ingen andre gjør det må jeg gjøre det.Kanskje du bare må si stopp . Selv om andre forventer av deg så må du si stopp om det blir for mye
Jeg og! Trøtt som fyKjenner jeg angrer litt på at jeg ikke sov litt på sofaen i da![]()
![]()
Skikkelig kaldt der?Jeg fryyyyyser![]()
Høres ut som en helt vanlig ikeatur detDa har jeg vært en kjapp tur på ikea og kom ut igjen med mer enn hva jeg egentlig skulle ha da jeg gikk inn
Haha ja tviler jeg hadde kjøpt så mye hadde gubben vært medHøres ut som en helt vanlig ikeatur det![]()
storebror har briller, da ser han braLykke til på kontrollhele familien
Ser storebror dårlig?
Begrenser han storshoppinga?Haha ja tviler jeg hadde kjøpt så mye hadde gubben vært med![]()
Nja både og. Av og til finner han mer enn hva jeg synes vi trenger. Men tror nok idag hadde han nok holdt han seg til listenBegrenser han storshoppinga?![]()
Er lett å la seg friste til å kjøpe mer enn listen sierNja både og. Av og til finner han mer enn hva jeg synes vi trenger. Men tror nok idag hadde han nok holdt han seg til listen
Ja blir fort slik.Er lett å la seg friste til å kjøpe mer enn listen sier![]()
♡♡ klem snuppa !!Hvorfor skal man vise så sykt mye forståelse for andre, men noe forståelse tilbake får man aldri. Kjenner jeg er lei og oppgitt egentlig
Mannen er med?Ja var glad for å se oss
Er det ingen som kan hjelpe deg? Ingen venner eller noe som kan være med deg å ta tuppa litt?Takk søtis ♡
Hjelper ikke så mye når gubben sitter 4 timer unna. Logistikken går ikke opp. Han er av typen det ordner seg der og da. Det funker ikke for meg. Prøver å gi og ta. Nå viser det seg at flyttinga tar 3 turer og hele helga. Kan se langt etter avlastning i helga og hele neste uke er jeg alene med hun.