L
Lunea
Guest
Får du nok fiber da?Ja er oppe i 2 liter ganske så sikkert, men tydeligvis lite hjelp for magen min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får du nok fiber da?Ja er oppe i 2 liter ganske så sikkert, men tydeligvis lite hjelp for magen min![]()
Nei det gjør jeg nok ikke :-/Får du nok fiber da?
Opp i vekt pga ikke komme på do ?Men hvis du er fliink og spiser 10-15 tørkete svisker med glas van så får du resultat same dagen , sliter veldig mye selv men svisker hjelper alltid og hvis jeg er lat å spise dem da er det det lactulose ( viktig å ha regelmessig- jeg gikk veldig mye opp i vekt pg av dét).
Prøv å se om du får blitt flinkere til det, ellers ville jeg gått på apoteket og spurt dem om duphalac eller vi-siblin(er fiber og tar lengre tid før det fungerer, og er avhengig av at du drikker nok vann, men har nærmest ingen bivirkninger)Nei det gjør jeg nok ikke :-/
Tusentakk for tips ♡Prøv å se om du får blitt flinkere til det, ellers ville jeg gått på apoteket og spurt dem om duphalac eller vi-siblin(er fiber og tar lengre tid før det fungerer, og er avhengig av at du drikker nok vann, men har nærmest ingen bivirkninger)
Gjør det for er ikke bra å gå sånn!Tusentakk for tips ♡
Sender mannen på butikken nå for innkjøp av diverse. Får helt Klaus a dette her og ikke komme på do![]()
Ja , fikk forklart at matten holder seg i magen , men det vær ekstremt hos meg 10 dager gikk det uten tømmingOpp i vekt pga ikke komme på do ?
Hjelpes ! Det var lenge ! Skjønner ikke helt åssen dette skal gå når jeg allerede Har vilt problemer med å gå på do når det er så tidlig svangerskapetJa , fikk forklart at matten holder seg i magen , men det vær ekstremt hos meg 10 dager gikk det uten tømming![]()
Nei, bare spis svisker så det ordner seg , jeg fikk det på plass med svisker , prøvHjelpes ! Det var lenge ! Skjønner ikke helt åssen dette skal gå når jeg allerede Har vilt problemer med å gå på do når det er så tidlig svangerskapetHåper virkelig jeg ikke blir plaga med dette resten a svangerskapet
Will do ♡ Tusentakk for tipsNei, bare spis svisker så det ordner seg , jeg fikk det på plass med svisker , prøv![]()
Will do ♡ Tusentakk for tips[/QUO❤ klem til deg