UL idag ❤️

Kulefisk

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Da har jeg vært på UL. Trodde jeg var 7+0 idag, men gynekologen mente jeg var 6+4. Det stemmer ikke helt med når jeg testet positivt, men spiller egentlig ingen rolle for jeg fikk se og høre et bankende hjerte på en liten reke :D.

Han var overrasket over at jeg var blitt gravid igjen så fort etter spontanaborten og sa "Bra jobba!" Haha :D

Og så skal jeg på UL igjen om fem uker :)

ImageUploadedByBV Forum1455194870.615261.jpg

Å så herlig!
Lett å ta feil ved tidlig ul så ville ikke tenkt så mye på det ;)

Nydelig liten reke ❤

Oi hvorfor så billig ?

Fikk henvisning av legen da jeg hadde SA, og så fikk jeg beskjed om etter den første ultralyden om å ta kontakt igjen når jeg ble gravid, trengte ikke ny henvisning. Og så spurte han om jeg ville ha en kontroll i uke 12 også :)

Fikk henvisning av legen da jeg hadde SA, og så fikk jeg beskjed om etter den første ultralyden om å ta kontakt igjen når jeg ble gravid, trengte ikke ny henvisning. Og så spurte han om jeg ville ha en kontroll i uke 12 også :)
Ååå så godt å bli så godt passa på ♡

Hurra! :D :D

så flott :) tok du innvendig eller utvendig da?

Nydelige bilder. :)
Vi skal ta en titt på mandag. Da er vi forhåpentligvis 6+4. Håper det ser greit ut.

Så fin reke :-) herlig

Hei, jeg skal til legen i mårra fordi dem ikke forstår at jeg kan være gravid nå igjen. Hadde en spontanabort, der jeg var ferdig å blø 11-12 januar, hadde første sex 14,15 og 16, og jammen den 25 januar fikk jeg supersvak test og nå blir testene blå ila 10 sekunder.. Jeg regner at jeg skal være 6+0 i mårra.. Hva tror dere?

Hei, jeg skal til legen i mårra fordi dem ikke forstår at jeg kan være gravid nå igjen. Hadde en spontanabort, der jeg var ferdig å blø 11-12 januar, hadde første sex 14,15 og 16, og jammen den 25 januar fikk jeg supersvak test og nå blir testene blå ila 10 sekunder.. Jeg regner at jeg skal være 6+0 i mårra.. Hva tror dere?
Har lest om flere tilfeller der folk blir gravide rett etter, så det er fullt mulig. Men masse lykke til imorgen. Man blir selvfølgelig redd når legen er negativ. Satser på at alt er i orden :)

Back
Topp